Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 12.2012 | 120151 | 120215 | 12057 | 120994 | 121850 | 122 mm rm-70 | 122 o3 | 122140 | 122204 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incubator de afaceri in judetul Mures


Anunt de participare numarul 62754/01.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel.0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incubator de afaceri in judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Incinta Parcului Industrial Mures din Localitatea Vidrasau, oras Ungheni, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia unei cladiri cu un regim de inaltime P+1, cu structura constructiva din structura metalicacu inchidere exterioara din tabla panouri sandwich, stalpi metalici, grinzi din profile metalice, acoperis tip terasa si invelitoare din panouri metalice tip sandwich.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladire cu o suprafata construita de 751, 83 mp, suprafata desfasurata de 1503, 66 mp cu un regim de inaltime P+1E
Valoarea estimata fara TVA: 1, 413, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 20000 lei si de buna executie 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul national multianual de infiintare si dezvoltare de incubatoare de afaceri, de PNUD si Ministerul pentru IMM, Comert, Turism si profesii liberale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/ OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, declaratia privind calitatea de participant la procedura, pentru persoane juridice romane: certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului; pentru persoane juridice straine ofertantul va prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparteneta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente, cifra de afaceri si profitul, scrisoare de bonitate privind indicatorii financiari Lichiditatea generala ( active circulante/datorii curente x 100)si solvabilitate patrimoniala [(capital propriu/total pasiv)x100], prin scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri a ofertantului(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007)sa fie minim 4000000 lei; Profitul net al ofertantului (operator economic sau membrii asocerii de operatori economici impreuna) conform ultimului trebuie sa fie pozitiv;Lichiditatea generala >100 %- Solvabilitate patrimoniala > 30 %Lg si Sp se calculeaza pe baza ultimului bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii similare realizate in ultimii 3 ani, lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5 ani, fise privind experienta similara, recomandari de la beneficiari clienti (pentru executia de lucrari se solicita recomandarile sa fie vizate de Inspectoratul in contructii, declaratia privind utilajele, - declaratia privind colectivul propus pentru realizarea proiectului tehnic, declaratia privind conducerea propusa pentru executia lucrarii, responsabil tehnic cu executia atestat, persoana fizica sau juridica cu responsabilitati in domeniul protectiei si securitatii muncii, Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 :2000 in domeniul constructii, declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/ asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 2 contracte de servicii de proiectare similare realizate in ultimii 3 ani de minim 60000 lei/contract-minim 1 contract de lucrari similare realizate in ultimii 5 ani de minim 400000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: lichiditati la casieria autoritatii contractante sau cu O.P
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, etaj 2, sala mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 12235, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contes
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 02455, Romania, Tel.0265263211, Email: [email protected], Fax: 0265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer