Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Indicatoare de securitate, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT ,SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, -SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 124498/26.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Procurement, Tel. 021-2065084, In atentia:  Adina Tudoran, Email:  [email protected], Fax:  0372871911, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 84, In atentia:  Adina Tudoran, Fax:  0372 871 911
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 84, In atentia:  Adina Tudoran, Fax:  0372 871 911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 84, In atentia:  Adina Tudoran, Fax:  0372 871 911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Indicatoare de securitate, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT , SCENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, -SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LotI: Enel Distributie Banat
DEPOZITUL CENTRAL EUROCOOPER Calea Aradului, DJ216, Bifurcatia4, TimisoaraLot II: Enel Distributie Dodrogea
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM-localitatea Lumina, Str Tulcei, nr135, judConstanta, cod postal 907175
LotIII: Enel Distributie Muntenia
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM Sos. Alexandrei nr.544 , com. Bragadiru, judetul Ilfov-cod postal 077025
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 626, 710 si 1, 309, 620RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Indicatoare de securitate - SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT , SCENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44423450-0 - Placute indicatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Indicatoare de securitate - SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT , SCENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
Valoarea estimata fara TVA: intre 626, 710 si 1, 309, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.part. in val. de: Lot I-5.800lei(2.900 lei -IMM), Lot II-2.000lei(1.000lei pt IMM), Lot III-8.000lei(4.000lei pt IMM).Gar.buna executie 10%(5% - IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de stat, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat de inregistrare, emis de O.R.C., Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2010, Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2008, 2009, 2010), Cifra de afaceri va trebui sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate a celui mai mare subsecvent/Lot(LotI: 480.200lei/240.100leiIMM, LotII: 122.900lei/
61.450lei-IMM, LotIII: 650.320lei/325.160 lei-IMM).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor furnizate ofertate, a caror valoare insumata va fi egala cu valoarea estimata a celui mai mare subsecvent/Lot (Lot I: 240.100 lei, Lot II: 61.450 lei, Lot III: 325.160 lei) care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta, recomandari emise de beneficiari aferente livrarilor din lista, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice produselor furnizate, Certificate de conformitate, Ofetantul trebuie sa prezinte mostra care sa aiba marcaj CE, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 104
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 11:30
Locul: Bd. Ion Mihalache, nr 41-43, Sector1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale firmelor participante la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata, in totalitate, prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 84, Fax:  0372 871 911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer