Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Indigo si hartie


Anunt de intentie numarul 1485/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: Splaiul Unirii nr.6, bl. B3A, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040031, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DRAGHICESCU, Tel.021/3182145, Email: [email protected], Fax: 021/3182153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Indigo si hartie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Depozitele C.N. POSTA ROMANA S.A. cu sediile in Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj, Craiova, Constanta, Iasi, Galati, Ploiesti, Timisoara.
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
Indigo cutie 100 file; Carbon cutie 100 file; Hartie de scris offset 60 g/mp, top 100 file; Hartie copiator format A4, A3 superwhite 80 g/mp, clasa A, top 500 file (alb si galben); Role pentru masini de calcul (aditionat)57mm x 30m, offset 70 g/mp.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
21231100-2 - Indigo (Rev.1)
21231300-4-Hartie fara carbon (Rev.1)
21231400-5-Hartie pentru sabloane (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se va incheia acord cadru cu durata pe 4 ani cu minim 3 ofertanti si maxim 5 ofertanti. Se vor incheia contracte subsecvente semestriale prin reofertare.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinate.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2007 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer