Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INEU ECO LOGIC - proiect pentru reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa Ineu-Sud


Anunt de participare numarul 74096/25.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INEU ECO LOGIC - proiect pentru reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa Ineu-Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Ineu, Jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in proiectarea tehnica si executie de lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, lucrari de constructii de statii de pompare si lucrari de reabilitare a rezervoarelor de apa potabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Specificatii tehnice (proiectare, specificatii tehnice) 1 bucata
Reabilitare captare- 1 bucata
Reabilitare uzina de apa - 1 bucata
Reabilitare rezervor apa 200mc - 1 bucata
Reabilitare retea apa in cartierul rezidential sud-oras Ineu - 1 bucata
Reabilitare captare - echipamente + montaj - 1 bucata
Reabilitare uzina de apa - echipamente + montaj - 1 bucata
Organizare de santier - 1 bucata
Probe tehnologice - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 893, 536EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 55.000RON, formular 11A. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA - formular 19. Mod constituire: OP vizat/retineri din factura
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local si Programul PHARE CES 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorul are dreptul de a se asocia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Declaratie privind eligibilitatea: formular 12A, formular 12B
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C.
Autorizatie de functionare numai pentru persoane fizice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competentedin care sa rezulte ca ofertantul are profit.
Completare formular privind cifra de afaceri - formular I.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: In vederea calificarii, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2.200.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Lista principalelor lucrarilor efectuate in ultimii 5 ani - formular 12F.
2.Recomandari de la beneficiari.
3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari - formular 12H.
4.Autorizare pentru comercializare.
5.Informatii privind subcontractantii - formular 12G.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.Ofertantul sau ofertantii in asociatie au cel putin un contract de proiectare, livrare echipamente finalizat sau care in derulare, iar in privinta executiei lucrarilor au cel putin un contract de complexitate similara sau mai mare care sa fie de cel putin valoarea a 800.000 Euro.2.Minim o recomandare de la beneficiari unde s-au prestat lucrari similare.3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari - formularul 12H.4.Completarea si prezentarea CV-urilor persoanelor de specialitate pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte: -Existenta unor responsabili cu experienta de lucrari si asigurarea lucrarilor de constructii.-Responsabil tehnic.-Proiectant responsabil cu executia proiectului tehnic si a detaliilor de executie.5.Autorizare de catre producator privind livrarea utilajelor sau echivalent.6.Declaratia de conformitate pentru utilaje, din care sa rezulte ca acestea indeplinesc si standardele europene de protectie a mediului.7.Certificat ISO 9001 pentru echipamente sau echivalent.8.Certificat ISO 14001 pentru executia lucrarilor sau echivalent.9.Certificat ISO 18001 sau echivalent.10.Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica trebuie sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii conform legislatiei in vigoare: -Legea protectiei muncii nr. 319/2006;
-Hotararea de Guvern nr. 238/2002;
-Hotararea de Guvern nr.1425/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Perioada de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S21-029660 din 30.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Ineu, Str. Republicii, nr. 5, 315.300 Ineu, Jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza buletinului de identitate si a unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE CES 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatie completa mai contine si planse care, din motive tehnice, nu au putut fi atasate. Acestea pot fi obtinute de la sediul Primariei orasului Ineu, Str. Republicii, nr. 5.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in cel mult 5 zile de la data constatarii unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: Str. Republicii, nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257/511041, Email: [email protected], Fax: 0257/511965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2009 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer