Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INEU ECO LOGIC - proiect pentru reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa Ineu-Sud Etapa II


Anunt de participare numarul 91647/26.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INEU ECO LOGIC - proiect pentru reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa Ineu-Sud Etapa II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Ineu, Jud. Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in proiectarea tehnica si executia de lucrari de reabilitare a conductelor de alimentare cu apa, lucrari de reabilitare a castelului de apa potabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Specificatii tehnice (proiectare, specificatii tehnice) 1 bucata
Reabilitare retea Etapa II- 1 bucata
Reabilitare castel apa Etapa II - 1 bucata
Organizare de santier - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 286, 626.8EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 5.000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local si Programul "Phare CES 2006", Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor in sectorul public in sectoarele prioritare de mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul are dreptul de asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1. Formular 12A (Declaratie privind eligibilitatea)
2. Certificat constatator privind achitarea obligatiilor eligibile catre bugetul general consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice / ANAF, in original sau copie legalizata, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor.
3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, in original sau copie legalizata, fara datorii, eliberat de organul competent in raza caruia isi desfasoara activitatea.
4. Formular 12B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006)
5. Formular 12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)
6. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului.
7. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate (pers. juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1. Bilantul contabil pe anul 2008, inregistrat la organele competente
2. Declaratie privind privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)
3. Formular I ("Informatii generale")
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1. Cifra medie a celor 3 ani de minim400.000 EUR (se va folosi cursul mediu anual BNR: 2006 1EUR=3, 5245RON, 2007 1EUR=3, 3373RON, 2008 1EUR=3, 6827RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Form. 12F (Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani)
2.Copie contract proiectare si executie lucari
3.Recomandare din partea beneficiarului
4.Form. 12E (Lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani)
5.Copie contract prestari servicii
6.Copie proces verbal la incheierea prestarii de servicii
7.Recomandare din partea beneficiarului
8.Form. 12H (Declaratiepe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice)
9.Form. 12I (Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat)
10.Responsabilul de proiect (seful de santier) sa fie angajat permanent al ofertantului: - copia cartii de munca; -CV-ul; -copii ale diplomelor de absolvire
11.Responsabilul tehnic cu executia sa fie angajat permanent al ofertantului: - copia cartii de munca; -CV-ul; -certificat de atestare tehnico-profesionala; -legitimatie in domeniul prezentei proceduri
12.Responsabilul cu controlul tehnic de calitate sa fie angajat permanent al ofertantului: - copia cartii de munca; -CV-ul; -autorizatie pentru activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, in domeniul prezentei proceduri
13.Responsabilul cu proiectul tehnic si al detaliilor de executie sa fie angajat permanent al ofertantului: -copia cartii de munca; -CV-ul; - copii ale diplomelor de absolvire
14.Inginer instalatii, c-tii hidrotehnice sau Inginerie sanitara si protectia mediului
15.Inginer CCIA
16.Arhitect sau conductor architect. Pentru acestia 3: - copia cartii de munca a acestuia sau contractul individual de munca vizat de ITM; - CV; -copii ale diplomelor de studii
17.Contract de colaborare/angajare pentru expert de structura si expert de instalatii
18.Contract de colaborare/angajare pentru verificator de proiect pentru exigentele: Is, Ie, A1, A2, A3, D
19.Declaratie de conformitate din partea ofertantului pentru utilajele care urmeaza a fi instalate in cadrul proiectului, din care sa rezulte ca acestea indeplinesc standardele europene si standardele europene de protectie a mediului
20.Form. 12G (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1. O lucrare de proiectare si executie de lucrari similara cu cele prevazute prin prezenta procedura, lucrare finalizata sau in curs de finalizare, in valoare de minim 280.000 EUR.2. Un contract de prestari servicii de proiectare, finalizat, in valoare de minim 10.000 EUR.3. Responsabilul de proiect (seful de santier) sa fie angajat cu cel putin 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor si sa aiba o experienta in constructii de minim 3 ani.4. Responsabilul tehnic cu executia sa fie angajat de catre ofertant cu cel putin 60 de zile inaintea deschiderii ofertelor si sa aiba o experienta in domeniul de minim 5 ani.5. Responsabilul cu controlul tehnic de calitate sa fie angajat de catre ofertant cu cel putin 60 de zile inaintea deschiderii ofertelor si sa aiba o experienta in domeniul de minim 5 ani.6. Responsabilul cu proiectul tehnic si al detaliilor de executie sa fie angajat de catre ofertant cu cel putin 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor si sa aiba o experienta in proiectare de minim 3 ani.7. Inginerul instalatii, c-tii hidrotehnice sau Inginerie sanitara si protectia mediului, Inginer CCIA si Arhitectul sau conductor architect sa fie angajati permanent ai ofertantului.8. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru executant si pentru proiectant.9. Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru executant si pentru proiectant.10. Certificat ISO18001 sau echivalent pentru executant si pentru proiectant.11. Certificat ISO 27001 sau echivalent pentru executant.12. Agrement privind executarea retelelor de apa, bransamnetelor de apa, eliberat de Regiile Autonome Apa Canal, sau echivalent pentru executant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Pretul ofertei pentru serviciile de proiectare
25%
Descriere:
3.
Durata de elaborare a proiectului tehnic si DEE
20%
Descriere:
4.
Durata de executie a lucrarii
10%
Descriere:
5.
Perioada de garantie acordata lucrarii (min. 24 luni)
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Ineu, Str. Republicii, nr. 5, 315300 Ineu, Jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza cartii de identitate si a unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul "Phare CES 2006", Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
1.Atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila datorita volumului considerabil al acesteia. Va putea fi solicitata de la sediul autoritatii contractante, Str. Republicii nr. 5, Ineu, Jud. Arad, 315300.2.Criteriul de atribuire "Pretul ofertei", cu ponderea de 30%, reprezinta pretul ofertei pentru executia lucrarilor.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, respectiv noi servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii respective.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Ineu
Adresa postala: Str. Republicii nr. 26, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257511309, Email: [email protected], Fax: 0257511309, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in cel mult 5 zile de la data constatarii unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: Str. Republicii nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257511041, Email: [email protected], Fax: 0257511041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer