Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiinrare si modernizare Scoala de Arte si Meserii Grup Scolar Agricol Fundulea


Anunt de participare numarul 65857/08.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS FUNDULEA (PRIMARIE ORAS FUNDULEA)
Adresa postala: BDUL 22 DECEMBRIE NR.151 ORAS FUNDULEA, JUD.CALARASI, Localitatea: Fundulea, Cod postal: 915200, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA ORAS FUNDULEA, BDUL 22 DECEMBRIE NR.151 ORAS FUNDULEA, JUD.CALARASI, Tel.0242642084, In atentia: Petrache Daniela, Email: [email protected], Fax: 0242642030, Adresa internet (URL): www.primaria-fundulea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiinrare si modernizare Scoala de Arte si Meserii Grup Scolar Agricol Fundulea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grup Scolar Agricol Fundulea, str.Nicolae Titulescu, nr.3, oras Fundulea, judetul Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de reabilitare la constructii existente si lucrari de constructii noi, Scola, Garsoniere pentru personalul didactic, Ateliere, Sala de sport, Centrala termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Grup Scolar Agricol Fundulea-reabilitare la constructii existente si lucrari de constructii noi
Valoarea estimata fara TVA: 17, 618, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 105.700lei, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local prin sume alocate din bugetul de stat prin Hotarari de Guvern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie ca ofertantul / candidatul nu a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotarare
definitiva a unei instante judecatoresti;
Declaratie ca ofertantul/ candidatul nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181
din OUG nr.34/2006;
Dovada indeplinirii obligatiilor de plata: Certificat de atestare fiscala valabil la data
deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat de inmatriculare;
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii trei ani 2005, 2006, 2007 (copie bilant) inregistrat la administratia financiara cu mentiunea conform cu originalul;
Declararea cifrei de afaceri; media acesteia pe ultimii 3 ani sa fie minimum 3.500.000 lei;
Scrisoare de bonitate bancara;
Informatii privind situatia financiara (elemente privind evolutia bonitatii financiare, elemente privind capacitatea financiara) calculate conform bilanturilor contabile anuale pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani si certificate de buna executie;
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si utilaje in vederea indeplinirii
contractului;
Declaratii referitoare la personalul de specialitate pentru asigurarea controlului
calitatii;
Informatii referitoare la pregatirea profesionala a personalului de conducere( copii ale diplomelor si atestatelor acestora);
Efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
Declaratie privind protectia muncii;
Experienta similara-operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 5 ani un contract similar cu valoarea minima de 12.000.000 lei (scoli, gradinite, cladiri socio-culturale, locuinte)sau 3 contracte similare care au valoarea cumulata de 15.000.000 lei
Scrisoare de recomandare (minim 3 de la lucrari similare);
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul;
Informatii generale asupra firmei
Ofertantul trebuie sa aiba implementat si certificat sistemul de mamagement al calitatii ISO 9001:2001 pentru activitatea ce face obiectul ofertei;
Ofertantul va prezenta lista asociatilor daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14.105/06.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: Primaria Fundulea, str. bd.22 Decembrie, nr.151, Oras Fundulea, judetul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Fundulea
Adresa postala: str. bd.22 Decembrie, nr.151, judetul Calarasi, Localitatea: Fundulea, Cod postal: 915200, Romania, Tel.0242.642.084, Email: [email protected], Fax: 0242.642.030
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 20:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer