Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare canalizare menajera cu statie de epurare, modernizare drum de interes local, renovare camin cultural, sat Progresu, infiintare centru local de asistenta sociala, comuna Facaeni, judetul Ialomita


Anunt de participare numarul 105870/13.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FACAENI
Adresa postala:  strada Primariei nr. 2, Localitatea:  Facaeni, Cod postal:  927110, Romania, Punct(e) de contact:  NUTI ROSU, Tel. 0243313330, Email:  [email protected], Fax:  0243313330, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare canalizare menajera cu statie de epurare, modernizare drum de interes local, renovare camin cultural, sat Progresu, infiintare centru local de asistenta sociala, comuna Facaeni, judetul Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE TERITORIUL COMUNEI FACAENI
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PE TERITORIUL COMUNEI FACAENI SE VOR EXECUTA LUCRARI PRIVIND:
- infiintare canalizare menajera cu statie de epurare, - modernizare drum de interes local, - renovare camin cultural, sat Progresu, - infiintare centru local de asistenta sociala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA CANALIZARE = 7.2 KMSTATIE EPURARE = 1 BUC.STATIE POMPARE = 1 BUC.ASFALTARE = 0, 75 KM DRUM
CONSTRUIREA CENTRULUI DE ASISTENTA SOCIALA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 443, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 148875 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala ROMANIA , Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, GRUP DE OPERATORI ECONOMICI, SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
Anexa nr. 10- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ; Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale; Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu emis de AFM; Certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului; Copie dupa Certificat de inmatriculare emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
- Copii dupa bilanturi si anexelecontabilela 31.12.2007 ; 31.12.2008 ; 31.12.2009 cu viza institutiilorabilitate;
- Anexa nr. 11 - Informatii generale ce contin si declaratie/lista cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ;
- ofertantul are accessauare disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci pentru a realiza executia lucrarii pentru o valoare de minim20 % din valoarea estimata a contractului inclusiv TVA- Asigurarea riscului professional pentru persoanele implicate inexecutia lucrarii cat si a lucrarii care urmeaza a fi executata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare: - ofertantul are accessauare disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci pentru a realiza executia lucrarii pentru o valoare de minim20 % din valoarea estimata a contractului inclusiv TVA.Se solicita prezentarea asigurarii de resurse pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 1.772.000 lei.Cifra de afaceri pe ultimii trei ani , in domeniul de activitate aferent contractului (executia de lucrari constructii de drumuri, canalizari de ape reziduale, constructii de cladiri si de reparatii generale), trebuie sa fie egala sau mai mare de 14.000.000 lei adica ( patrusprezecemilioane )lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
Anexa 13-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Anexa 14-Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Anexa 16-Lista principalelor lucrari ;Anexa 17-Informatii referitoare la personalul de conducere;Anexa 33-Asigurarea tehnica propusa pentru executia lucrarii;Anexa 35- Persoanele responsabile cu executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare: Contracte similare ? 5.100.000 lei ( fara TVA ) care au avut ca obiect executia unor lucrari similare privind constructia de canalizari apereziduale si statii de epurare; 1.524.000 lei fara TVA , care au avut ca obiect executia unor lucrari similare privind constructia de cladiri si reparatii generale si renovare de cladiri; 763.000 lei ( fara TVA ) ; care au avut ca obiect executia unor lucrari similare privind constructia de drumuri; un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniile : lucrari de constructii civile, lucrari de constructii edilitare, lucrari de constructii de drumuri;un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniile : lucrari de constructii civile, instalatii sanitare, retele termice, instalatii electrice, lucrari si retele de canalizare, lucrari de constructii de drumuri; trei ingineri care sa detina functia de sef de santier , cate unul pentru fiecare obiectiv in parte , cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniu; CV-uri, declaratii disponibilitate, ISO 9001/2008; ISO-14001; OHSAS-18001; (toate certificatele sa fie pentru tipul de lucrari supus licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Evaluarea eficientei economice a investitiei Infiintare canalizare menajera cu statie de epurare
25%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Exploatarea statiei de epurare - analiza riscului prin metoda punctului critic
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEIFACAENI, COMUNA FACAENI, JUDETUL IALOMITA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR SAU IMPUTERNICITII ACESTUIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala ROMANIA , Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021) 310. 46. 41, Fax:  0213104645, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr. 5, Sector 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195176, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  STRADA PRIMARIEI NR. 2, Localitatea:  FACAENI, Cod postal:  927110, Romania, Tel. 0243313330, int 103, Email:  [email protected], Fax:  0243313045, int 105, Adresa internet (URL):  www.primariafacaeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer