Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare canalizare menajera in Comuna 23 August, judetul Constanta


Anunt de participare numarul 135354/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: str. George Calinescu, nr.50, Localitatea: 23 August, Cod postal: 907005, Romania, Punct(e) de contact: DANUT TRUSCA, Tel. +40 241733018, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 241733018, Adresa internet (URL): www.primaria23august.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare canalizare menajera in Comuna 23 August, judetul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna 23 August, jud Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de canalizare menajera in Comuna 23 August, judetul Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executia lucrarilor de canalizare menajera in comuna 23 August din judetul Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 21, 501, 399RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de100.000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a candidaturilor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform prevederilor art. 86 alin. (3) lit.b) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Nota: In cazul unei contestatii si C.N.S.C.respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 9710, 14 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, Proiect finantat prin H.G.nr.577/1997.Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr.2: Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.
Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4.Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 de catre tert sustinator, daca este cazul.
Pentru persoane juridice romane:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.
Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prinLegea nr. 337/2006, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii:
Mitrana Mugur Viorel - primar;
Voicu Virginia ? jurist/ responsabil cu achizitiile publice;
Moraru Alexandra ? presedinte comisie de evaluare;
Balauca Jana -membru comisia de evaluare;
Maria Daniela Silvia ? membru comisia de evaluare;
Lazar Liliana - membru comisia de evaluare;
Cobila Maria - membru comisia de evaluare;
Nota: Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.
Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6 din Sectiunea III Formulare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant. Prezentare declaratie, conformFormularului 7 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Cerinta nr.1:
Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane:
Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului, respectiv proiectare si executie are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.
Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Cerinta nr.2:
Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine:
In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.
Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata.
NOTA:
Incazul unei candidaturi depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici:
1.Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.
2.In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o candidatura comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale despre candidat
Cerinta nr.2
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 40.000.000 lei.
Cerinta nr. 3
Sustinerea financiara a lucrarii
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada pentru o perioada de 4 luni, pentru o suma de 3.500.000 lei.
Cerinta nr. 4
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d)si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Nota:
Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta nr. 2
Experienta similara a candidatului poate fi demonstrata prin:
1.Prestarea unui contract de proiectare, in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectare pentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de cel putin 400.000 lei fara TVA.
2.Executia unui contract de lucrari in ultimii 5 ani, de natura si complexitate similaracontractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de cel putin 20.000.000 lei fara TVA.
Nota:
Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a candidaturilor.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Cerinta nr.3: Echipamentele tehnice:
1.Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pt prestarea serviciilor de proiectare.
2.Declaratie cu utilajele, echip.tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, op. ec.trebuie sa prezinte, in fctie. de sit.specifica fiercarui utilaj, copii dupa urm.doc: rapoartele de inspectie/ITP aflate in termen de valab., RCA, contr.inchiriere, contr.concesiune, contracte de leasing, de colaborare, angajament de punere la dispozitie.
Cerinta nr.4 Pers.cheie:
1.Coord.proiect, exp.prof.in serv. proiectare pt.const.edilit.si gosp.com. dovedita prin part.la cel putin un proiect similar;
2.Resp.lucrare/Sef santier/Coord.lucrare cu exp.prof.specifica dov.prin particip.la cel putin un contr.exec.similar;
3.Resp.RTE pt.domeniul ob.contr., autoriz.valabila, cf.Lg.10/1995;
4.Inginer apa-canal, diploma inginer, studii superioare;
5.Ing.retele elec., studii sup.lunga durata, atestat ANRE valabil pentru exec. lucr.electrice, valabila la data deschiderii ofertelor;
6.Ing.mecanic, diploma de inginer;
7.Resp.calitate CQ in dom.const.edilitare si gosp.comunala; docum.din care rezulta (decizia angajatorului)ca poate desf.activ. resp.calitate, in cf.cu legisl.in vig.;
8.Resp.securit., sanat.Santier, sanatate, securitate, PSI, protec.mediului, cf.Lg.319/2006.
Cerinta nr.5
Informatii privind subcontractantii:
In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestoraCandidatul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.
Cerinta nr.6
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)si art. 69^1 din OUG nr.34/2006.
Cerinta nr. 1
Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.
Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Cerinta nr. 2
Se solicita dovada cerificarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.
Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Exp.similara in prest.contracte de serv.de proiectare, exp.similara in executarea de contracte de lucrari de natura si complex.similare, Cifra medie de afaceri globala pt ultimii 3 ani, Resurse umane.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;pret (n) = pretul ofertei n; punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a)
2.
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
20%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarilor executate" Dg se acorda astfel: a) Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte;b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Pg (n) = [ G(n) / Gmax] x 20, unde: Pg (n) = punctajul ofertei n; G (n) = termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Gmax = cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice.Pentru oferta care prevede o perioada de garantie a lucrarilor executate = 60 luni se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte);Nota: Perioada de garantie a lucrarii executate trebuie justificata conform normativelor tehnice in vigoare
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 11:00
Locul: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu, nr. 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura de licitatie restransa se va derula in doua etape in conformitate cu prevederile art. 81-93 din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta intentioneaza sa selecteze un numar de minim 5 candidati, iar numarul maxim de candidati selectati pentru Etapa a II-a este de 8 candidati.In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, acestea vor avea un punctaj egal, oferta care se va clasa pe primul loc va fi oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006 , despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal, cf art. 256^2 alin.1 lit.a) din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei 23 August ? Compartiment Juridic
Adresa postala: str. George Calinescu, nr.50, comuna 23 August, jud Constanta, Localitatea: 23 August, Cod postal: 907005, Romania, Tel. +40 241733018, Fax: +40 241733018
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer