Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare centru social, Dotare ansamblu folcloric si achizitie utilaje deszapezire in Comuna Coteana, Judetul Olt


Anunt de participare numarul 137407/13.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COTEANA
Adresa postala: Comuna Coteana, jud. Olt, Localitatea: Coteana, Cod postal: 237095, Romania, Punct(e) de contact: Victor Dima, Tel. +40 249419308, Email: [email protected], Fax: +40 249419308, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare centru social, Dotare ansamblu folcloric si achizitie utilaje deszapezire in Comuna Coteana, Judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Coteana, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare ansamblu folcloric si achizitie utilaje deszapezire in Comuna Coteana, Judetul Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
43212000-2-Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infiintare centru social, Dotare ansamblu folcloric si achizitie utilaje deszapezire in Comuna Coteana, Judetul Olt
Valoarea estimata fara TVA: 1, 079, 912RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 19.400 lei sau 2100 lei ? lot 1, 1300 lei ? lot 2, 16.000 lei ? lot 3 si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In cazul respingerii uneieventuale contestatii de catre CNSC, autorit. contract. va retine , conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 suma de 4859.91 lei, respectiv, 1177.47 lei pentru Lot 1; 764.27 lei pentru Lot 2; si 4665.74 lei pentru Lot 3.-scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresala procedura organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixesolicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnaturaautorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate deasigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditiaconfirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contulRO97TREZ5065077XXX004615 deschis la Trezoreria Slatina, jud. Olt , confirmat de trezorerie. - I.M.M.-urile pot constitui garantia departicipare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Deasemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitateaTrezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR- Masura 322 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de participare cu oferta independenta; Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e
aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dima Victor ?primar; Costea Vasile-viceprimar, Marcu Silvia, consilieri locali: Tanasescu Scarlat Vasile; Radu Gheorghe;Trifu Florea; Tancu Constantin;Stoichicescu Marian; Faina Constantina Paula; Conea Marin; Vlad Gheorghe;Saimac Ion; Costea Vasile; Matei Marin Cosmin. Toate certificatele vor fi depuse in original sau copie cf. cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceste certificate. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
a)Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind
situatia economica-Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti laprocedura: Formularul B.2 (INFORMATII
GENERALE), completat.b) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ?minim: lot 1 ? 210.000 lei , lot 2 ? 135.000, lot 3 ? 1.600.000 lei; Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali, inregistrate potrivit legii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista furnizarilor in ultimii 3 ani.Se va completa pe modelul formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.
Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti2)Fisa de experienta similara pentru furnizarile de produse care indeplinesc
experienta similara solicitata.
Se pot prezenta maxim 3 contracte de furnizare similare in valoare de minim: 117.747 lei - lot 1, 76.427 lei - lot 2, 885.738 lei - lot 3, pentru care se vor prezenta in copie cf cu originalul contractul, p-v de receptie si recomandarea.3)Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale
ale pers. angajat in ultimii 3 ani. Se va completa pe modelul formularului anexat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.4)Informatii privind subcontractantii.Se va completa pe modelul formularului anexat.
5)Atestare profesionala ANRE tip A si B - emis de ANRE intermen de valabilitate sau echivalentul acestuia, in baza Legii nr. 13/2007. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul?.
6)Declaratie privind capacitatea de asigurare a service-ului pentru produsele/echipamentele furnizate, in perioada de garantie, prin mijloace proprii sau prin unitati service autorizate-se va completa pe modelul formularului anexat.
Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii
din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul serviciilor pe
care urmeaza sa le furnizeze.
Certificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul serviciilor pe care urmeaza sa le furnizeze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim 60 p; Punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: pretul ofertei cu punctaj maxim/pretul ofertei x 60
2.
Durata de furnizare a produselor
40%
Descriere: Oferta cu durata de furnizare cea mai mica primeste punctajul maxim 40p. Celelelte oferte vor primi un punctajdupa cum urmeaza: Punctaj oferta de evaluat = Durata de furnizare(ofeta cu punctaj maxim) /Durata de furnizare(pentruoferta de evaluat) x punctaj alocat criteriu.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2012 15:00
Locul: Consiliul Local(Primaria) com. Coteana, jud. Olt.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori acreditati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR-Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au punctaje egale si sunt clasati pe primul loc, autoritatea contractanta va declara castigator oferta ce prezinta pretul cel mai mic din propunerea financiara. In situatia in care si preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita respectivilor noi oferte financiare in plic inchis pana la obtinerea departajarii.- Pretul contractului este ferm si nu se ajusteaza.- Nu sunt acceptate oferte alternative;NOTA : Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute laart. 11 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA COTEANA
Adresa postala: Comuna Coteana, jud. Olt, Localitatea: Coteana, Cod postal: 237095, Romania, Tel. +40 249419308, Fax: +40 249419308
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer