Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTARE DISTRIBUTIE GAZE NATURALE, CANALIZARE, STATIE EPURARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, COMUNA TRAIAN, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 70665/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRAIAN (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TRAIAN)
Adresa postala: comuna TRAIAN, judetul BACAU, Localitatea: Traian, Cod postal: 607635, Romania, Punct(e) de contact: ESANU MARIA GEORGETA, Tel.0234221042, In atentia: DOAMNEI PRIMAR, Email: [email protected], Fax: 0234221050, Adresa internet (URL): sat TRAIAN, comuna TRAIAN, judetul BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTARE DISTRIBUTIE GAZE NATURALE, CANALIZARE, STATIE EPURARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, COMUNA TRAIAN, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA TRAIAN, JUDETUL BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarii INFIINTARE DISTRIBUTIE GAZE NATURALE, CANALIZARE, STATIE EPURARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, COMUNA TRAIAN, JUDETUL BACAU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Infiintare canalizare, statie epurare si extindere alimentare cu apa Sate TRAIAN, ZAPODIA, comuna TRAIAN, judetul Bacau (proiectare si executie)
Lot 2: Infiintare distributie gaze naturale - Localitatea TRAIAN, comuna TRAIAN, judetul Bacau (proiectare si executie)
Valoarea estimata fara TVA: 8, 773, 077RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de103.000 lei RON pentru lotul nr. 1 si 72.000 lei RON pentru lotul nr. 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA sau ASOCIATIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181, OUG 34/2006, prezentarea certificatelor fiscale prin care se atesta indeplinirea obligatiilor la bugetul public. Prezentarea declaratiei de participant la procedura. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATAT PENTRU LOTUL nr.1 CAT SI PENTRU LOTUL nr. 2: Se va prezenta:
- copie legalizata la notariat dupa Bilantul contabil pentru anii 2005, 2006 si 2007. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania;
- Fisa de informatii generale. Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2005 2006 2007) este mai mare sau egala cu22.000.000 lei;
- adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa ateste o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului (sau depozit bancar echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ATAT PENTRU LOTUL nr.1 CAT SI PENTRU LOTUL nr. 2: - Fisa de informatii generale. Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2005 2006 2007) este mai mare sau egala cu22.000.000 lei;
- adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa ateste o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului (sau depozit bancar echivalent).Ofertantul trebuie sa indeplineasa urmatoarele conditii: - lichiditate mai mare 100% pe fiecare din ultimii 3 ani;
- solvabilitate mai mare 30% pe fiecare din ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATAT PENTRU LOTUL nr.1 CAT SI PENTRU LOTUL nr. 2: Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista cu echipamentele, utilajele si instalatiile de care dispune agentul economic. Se solicita ca cerinta minima, sa se faca dovada detinerii sau colaborarii cu un laborator autorizat CNCAN si ISCIR pentru controlul nedistructiv al sudurilor prin prezentarea autorizatiilor in copie.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie :
- responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala (IX);
- responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industriale (I);
- responsabilul tehnic cu sudurasi personalul autorizat cu supravegherea lucrarilor;
- sudori autorizati in polietilena (cel putin 2 sudori);
- sudori autorizati in otel (cel putin 2 sudori);
- instalatori gaz autorizati;
- responsabilul cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI;
- responsabilul cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat (SMI);
- responsabilii cu calitatea; etc.Ofertantii vor prezenta acte doveditoare referitoare la:
- studii
- pregatirea profesionala- calificarea si atestarea profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ATAT PENTRU LOTUL nr.1 CAT SI PENTRU LOTUL nr. 2: Se solicita experienta similara.1. Cerinta minima pentru executie : -- apa-canal: executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani de minim 3(trei) lucrari similare;
- gaz: executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani de minim 2 (doua) lucrari similare;Din lucrarile enumerate, cel putin o lucrare trebuie sa fiede 30%din valoarea contractului (adica 2.500.000 lei) si insumarea a2 (doua) contracte trebuie sa fie de 50% din valoarea contractului (adica 4.300.000 lei).2. Cerinta minima pentru proiectare: -executarea si finalizarea in ultimii 3 (trei) ani a3 (trei) lucrari de proiectare pentru lucrari hidroedilitare pentru alimentare cu apa, canalizare;
- executarea si finalizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin 3 lucrari de proiectare gaz;Experienta similara pentru executie va fi sustinuta obligatoriu prin depunerea urmatoarelor documente: Copie dupa contractele de executie lucrariProcese verbale de receptie la terminarea lucrarilorRecomandari de buna executie din partea clientilor, vizate de ISCExperienta similara pentru proiectare lucrari hidroedilitare si gaze naturale va fi sustinuta obligatoriu prin depunerea urmatoarelor documente: Copie dupa contractele de proiectare lucrariProcese verbale de receptie la terminarea lucrarilorRecomandari de buna executie din partea clientilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
TEHNOLOGIA PROPUSA
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata directa la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2009 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI TRAIAN, JUDETUL BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLITIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL TRAIAN - compartimentul JURIDIC
Adresa postala: sat TRAIAN, comuna TRAIAN, judetul BACAU, Localitatea: TRAIAN, Cod postal: 607535, Romania, Tel.0234221042, Email: [email protected], Fax: 0234221050, Adresa internet (URL): www.primariatraianbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2009 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer