Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare retea canalizare ape uzate si statii de epurare in satele Crasna si Zabratau-extindere retea apa si canal in satul Sita Buzaului


Anunt de participare numarul 31015/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SITA BUZAULUI(CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI SITA BUZAULUI)
Adresa postala: Sita Buzaului, Nr.222, Jud.Covasna, Localitatea: Sita Buzaului, Cod postal: 527155, Romania, Punct(e) de contact: IOAN OLARU, Tel.0267/373090, Email: [email protected], Fax: 0267/373048, Adresa internet (URL): www.sitabuzaului.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare retea canalizare ape uzate si statii de epurare in satele Crasna si Zabratau-extindere retea apa si canal in satul Sita Buzaului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele: Sita Buzaului, Zabratau, Crasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30000 RON prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata confirmat de banca contractantului. Contul RO58TREZ2605006XXX001809 Trez.Intorsura Buzaului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din Programul conform OG nr. 7/2006, bugetul local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: -completare formular anexa privind eligibilitatea-cazier judiciar/certificat echivalent-prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data de 31.08.2007-certificate fiscale de indeplinire a obligatiilor fata de bugetul de stat(bugetul consolidat) si bugetul local-certificat constatator emis de oficiul registrul comertului autorizatie de functionare/alte echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil2. Informatii privind cifra de afaceri3. Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 1004. Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. anii de referinta 2004, 2005, 20062. completare formular anexa, informatii generale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in lei/euro: 5000000 lei/1530972 Euro (1 Euro=3, 2659/22.08.2007)3.nivel minim impus 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani2. lista de experienta similara3. declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii4. informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii5. informatii privind subcontractantii6. informatii privind asocierea7. standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. se solicita completarea unui formular C3 anexa cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari cantitati, dupa caz2. completare formular C3 anexa. Se stabileste ca limita impusa realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte de natura si complexitate similara in val. minima de 2000000 ron echivalent cu 625000euro/contract. Complexitate similara: recomandari din partea a 3 beneficiari avizate de Inspectoratul de Stat in Constructii3. completarea unui formular model anexat formular E4.completarea unui formular model anexat si prezentarea de cv-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani5. subcontractantii care executa mai mult de 10% din totalul lucrarilor vor prezenta documentele de calificare solicitate pentru operatorul economic titular al ofertei in fisa de date a achizitiei. Se desemneaza liderul asociatiei. Asociatii vor prezenta documentele de calificare solicitate pentru liderul6. se desemneaza liderul asociatiei. Acesta trebuie sa indeplineasca prin forte proprii minim 50% din valoarea contractului. Se completeaza formularul model "Acord de asociere". In cazul castigarii, inainte de contractare se solicita legalizarea asocierii.7. Se prezinta sistemul propriu de asigurare a calitatii pentru lucrarea supusa licitatiei (ISO, TUV, Etc.), asigurarea de laboratoare de incercare, programe de control
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.pretul ofertei
95%
Descriere:
2.
2.durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria Primariei cu numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 10:30
Locul: : Primaria Sita Buzaului str. Principala nr. 222
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta care, in urma aplicarii algoritmului de punctaj stabilit prin documentele de atribuire, realizeaza punctajul cel mai mare. Autoritatea contractanta va comunica tuturor ofertantilor rezultatul aplicarii procedurii in cel mult 3 zile de la data la care comisia de evaluare a stabilit oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sita Buzaului
Adresa postala: Adresa postala: str. Principala 222 , ,Localitatea: Sita Buzaului, Cod postal: 527155, Romania, Tel.0267 373090, Email: [email protected], Fax: 0267 373048, Adresa internet (URL): www.sitabuzaului.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer