Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare retea de alimentare cu apa potabila in Comuna Pietrari , Judetul dambovita


Anunt de participare numarul 104249/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETRARI (PRIMARIA PIETRARI DAMBOVITA)
Adresa postala:  sat Pietrari, comuna Pietrari, 518, judetul Dambovita, Localitatea:  Pietrari, Cod postal:  137026, Romania, Punct(e) de contact:  Paula Neagoe, Tel. 0769041934, Email:  [email protected], Fax:  0245/240926, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare retea de alimentare cu apa potabila in Comuna Pietrari , Judetul dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Pietrari, Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Infiintare retea de alimentare cu apa potabila in Comuna Pietrari , Judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 602, 265RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 160 000 lei si garantia de buna executie5% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat(HG 577/1997) buget local sau alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1. Declaratie privind eligibilitatea.
Formularul 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Formularul 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de inregistrare emis de ORC.
Certificat constatator emis de ORC.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) sa fie minim 16.000.000 lei (pentru persoanele fizice romane) sau echivalentul in euro la curs BNR valabil la data de 09.06.2010(pentru persoanele juridice straine).
Formularele 20 din bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009.
Formularul 4- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 5 - declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani ( derularea in ultimii 5 ani a unui contract similar a carui valoare sa fie minim 7.500.000 lei).
Formularul 5a . Declaratie privind lista lucrarilor aflate in derulare .
Formularul 6 - Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplineirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Formularul 7 - Informatii generale privind angajatii.(Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001;
Formularul 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Formularul 13 ( Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora).
Formularul 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descriere proces tehnologic de executie
45%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 14:00
Locul: Sediul Primariei Pietrari, , Strada Principala, nr. 518, comuna Pietrari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor , alte peroane autorizate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fisa de date si formularelel pot fi descarcate de pe SEAP gratuit, din motive tehnice caietul de sarcini si restul documentelor pot fi obtinute gratuit de la sediul autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoles, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040213104641, Email:  [email protected], Fax:  040213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  Emil Zola, nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244/522452, Email:  [email protected], Fax:  0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau , dupa caz instanta judecatoreasca competenta, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actelor pe care acesta le considera nelegale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Pietrari
Adresa postala:  Sat Pietrari, strada Principala, nr. 518, Localitatea:  Pietrari, Cod postal:  137026, Romania, Tel. 0245240854, Email:  [email protected], Fax:  0245240926, Adresa internet (URL):  www.pietraridambovita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer