Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTARE RETEA DE APA IN COMUNA BOTESTI, judetul Neamt


Anunt de participare numarul 87483/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: Com. Botesti, sat Botesti, judetul Neamt, Localitatea: Botesti, Cod postal: 617090, Romania, Punct(e) de contact: Angela Boros, Tel.0233.781.002, Email: [email protected], Fax: 0233.781.002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTARE RETEA DE APA IN COMUNA BOTESTI, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele: Botesti, Barticesti si Nisiporesti din Comuna Botesti, Judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul obligatiilor ce ii revin, antreprenorul va executa lucrarile descrise in cantitatile si potrivit metodelor prevazute in proiectul tehnic pus la dispozitie de care autoritatea contractanta ca parte a prezentei documentatii de atribuire. Lucrarile vor respecta prescriptiile tehnice prevazute prin proiectul tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 336, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 53.361 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cv. lucrarilor in cel mult 12 luni de la data receptieilucrarilor, in limita alocarilor bugetare, cu conditia virarii in prealabil a sumelor necesare de catre Guvernul Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sauoferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - solicitat;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 - solicitat;
Cerinte minime: 1. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor si se va prezenta in copie legalizata sau original;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - solicitat.
*NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - solicitat;
2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-solicitat.
3.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente -solicitat;
4.Declaratie privind incidentele de plata - nesolicitat;
5.Dovada existentei unor resurse financiare pentru sustinerea contractului - solicitat;
*NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afacei pe ultimii 3 ani - minim. 3.000.000 lei.2. Candidatul trebuie sa faca dovada ca aredisponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 20% din valoarea contractului, pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri. Aceasta conditie este eliminatorie.*NOTA: In cazul unei asocieri, cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind resursele umane si structura managementului - solicitat;
2. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice disponibile pentru indeplinirea contractului;
3. Informatii privind experienta similara - solicitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va asigura cate un cadru tehnic RTE si CQ, angajat al ofertantului, pentru care se vor prezenta documente doveditoare precum: RTE in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala; RTE in domeniul constructii civile si industrialeLista cu sudori autorizati ISCIR in polietilena si otel, pentru care se vor prezenta documente doveditoare .Ofertantii vor prezenta obligatoriu copii dupa urmatoarele documente: Legitimatie RTE si CQ in termen de valabilitate , contract de munca si diploma de inginer in domeniul respectiv.Autorizatii, in copie sau prezentarea originalului la data deschiderii ofertelor, pentru sudor PEHD sau contract de munca.2. Buldoexcavator - min 2 bucexcavator - min 2 bucminiincarcator/incarcatorfrontal- min 2 bucaparat sudura polietilena cap la cap min 2 bucaparat sudura polietilena cap la cap prin electrofuziune -min 2 bucautobetoniera - min 1 bucautobasculanta - min 3 buc.3. Se solicita lucrari similare in valoare de 2.000.000 lei si se solicita minim doua procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor curecomandari vizate de ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
2. Tehnologia propusa pentru solutiile cuprinse in caietele de sarcini, detalierea din pct de vedere descriptiv si tehnic a modului de abordare.
24%
Descriere:
3.
3. Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0117092009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 12:00
Locul: Primaria comunei BOTESTI , judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: : (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234. 513.296, 513.678, Fax: 0234.514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BOTESTI
Adresa postala: SAT BOTESTI, Localitatea: BOTESTI, Cod postal: 617090, Romania, Tel.0233.781.002, Fax: 0233.781.002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer