Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE APE MENAJERE SI STATIE EPURARE IN COMUNA SINCA


Anunt de participare numarul 33510/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sinca - Brasov
Adresa postala: Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, Localitatea: Sinca Veche, Cod postal: 507206, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Sinca, Tel.0268245301, In atentia: Radu Robert Muntean, Email: [email protected], Fax: 0268245555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE APE MENAJERE SI STATIE EPURARE IN COMUNA SINCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Sinca Veche, Ohaba si Valcea din comuna SINCA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reteaua de canalizare este proiectata in intravilanul satului Sinca Veche, centrul de comuna si al satelor apartinatoare, Ohaba si Valcea, pe strazile lor principale, respectiv de o parte si alta a drumurilor asfaltate si in axul drumurilor nemodernizate. Statia de epurare este amplasata la marginea localitatilor Sinca Veche si Ohaba, pe malul stang al raului Sinca, in partea de nord a comunei, la o distanta de 480 ml fata de satul Ohaba. Emisarul apelor tratate este raul Sinca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea totala a retelelor de canalizare depaseste 13.000 ml.Colectorul 1: Valcea - Sinca Veche 1.200 ml.Colectorul 2: Sinca Veche - Statia de Epurare 600 ml.Colectorul 3: Ohaba - Statia de Epurare 550 ml.Total lungime colectoare: 2.350 ml.Total lungime retea conducte canalizare: 13.000 ml.Total lungime canalizare: 15.350 ml.Debit total ape uzate intrate in statie:
Qzi med :620 mc/zi - 7, 18 l/sec.Qzi max. :806, 4 mc/zi 9, 33 l/sec.Qorar max.: 60, 84 mc/ ora 15, 6 l/sec.Statia de epurare este calculata pentru 3500 locuitori.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 158, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000 lei. Forma de constituire: scrisoare de garantie bancara in original, ordin de plata in favoarea beneficiarului in contul RO73TREZ1325006XXX000066 Trezoreria Fagaras.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii din mediul rural, stabilit prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20063. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii6. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dovada cifrei de afaceri medii in ultimii 3 ani formular Informatii Generale. Se vor prezenta bilanturile contabile ale societatii pe anii 2004, 2005 si 20062. Prezentarea principalilor indicatori financiari ai societatii lichiditate si solvabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: peste 4.500.000 RON/anLichiditate: > 100 %Solvabilitate: > 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor executate in ultimii 5 ani2. Dovada existentei in schema de personal a unui responsabil tehnic atestat MLPAT3. Ofertantul va prezenta programul calitatii pentru lucrare4. Documente care atesta certificare ISO sau cel putin contracte de colaborare cu organismele abilitate in vederea controlului calitatii - conditie minimala5. Ofertantul va prezenta lista parcului de masini/utilaje
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare vizata de beneficiar si Inspectoratul de Stat in Constructii privind executarea unui contract similar ca natura si complexitate, cu valoarea peste 3.000.000 RON. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: 1. neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;2. cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;3. receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de: contractul de executie si actele aditionale corespunzatoare.In cazul unei asociatii intre doi sau mai multi ofertanti se impune ca cel putin unul din candidati sa indeplineasca conditia de experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
costuri operationale
20%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
4.
durata garantiei lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct la Primaria comunei Sinca sau prin ordin de plata in contul RO63TREZ1325004XXX000055 Trezoreria Fagaras.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 13:00
Locul: sediul Primariei comunei Sinca din Sinca Veche nr. 314, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii au dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, pentru persoanele desemnate sa participe se va prezenta imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile privind decizia comisiei de evaluare se pot depune in termen de 10 zile de la primirea instiintarii privind decizia comisiei, la sediul Primariei comunei Sinca.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer