Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE SI IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL STR. VESCA IN LOC SOIMUS, JUD. HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 93059/12.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOIMUS
Adresa postala: SOIMUS, STR. PRINCIPALA, NR.310, JUD. HUNEDOARA, Localitatea: soimus, Cod postal: 337450, Romania, Punct(e) de contact: NELU PREHAR, Tel.0254237350, Email: [email protected], Fax: 0254237350, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA COMUNEI SOIMUS
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 310, Localitatea: SOIMUS, Cod postal: 337450, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254237350, In atentia: PREHAR NELU, Email: [email protected], Fax: 0254237350
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE SI IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL STR. VESCA IN LOC SOIMUS, JUD. HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SOIMUS
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL PRESUPUNE INFIINTAREA UNEI RETELE DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE SI IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL STR. VESCA IN LOC SOIMUS, JUD. HUNEDOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU INFIINTAREA UNEI RETELE DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE SI IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL STR. VESCA IN LOC SOIMUS, JUD. HUNEDOARA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 745, 826RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 181 LA OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA.
CONFORM CU FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI (2006-2007-2008) SA FIE DE CEL PUTIN 15.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CU FISA DE DATE A ACHIZITIEI
Cerinte obligatorii :
Ofertantul (reprezentantul asocierii) va trebui sa dea o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( 2005 - 2009 ) astfel : se vor completa formularele de experienta similara.(Formularul B3).In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putino lucrare finalizata in valoare totala de cel putin 8.700.000 lei, fara TVA care sa contina lucrari similare conform cod CPV 45232400-6 , CPV 45232420-2, CPV 45233120-6, supus prezentei licitatii, in ultimii 5 ani ( 2005 - 2009 ), respectiv: 7.500.000 pentru cod CPV 45232400-6 + cod CPV 45232420-2 si 1.200.000 lei pentru cod CPV 45233120-6, iar toti membrii impreuna sa fi executat cel putin o lucrare finalizata in valoare totala de cel putin 8.700.000 lei, fara TVA care sa contina lucrari similare conform cod CPV 45232400-6 , CPV 45232420-2, CPV 45233120-6, supus prezentei licitatiiin ultimii 5 ani ( 2005 - 2009), respectiv: 7.500.000 pentru cod CPV 45232400-6 + cod CPV 45232420-2 si 1.200.000 lei pentru cod CPV 45233120-6.Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin o lucrare finalizata in valoare totala de 8.700.000 lei, fara TVA care sa contina lucrari similare conform cod CPV 45232400-6 , CPV 45232420-2, CPV 45233120-6, .supus prezentei licitatii, in ultimii 5 ani(2005 - 2009), respectiv: 7.500.000 pentru cod CPV 45232400-6 + cod CPV 45232420-2 si 1.200.000 lei pentru cod CPV 45233120-6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARII
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2010 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI SOIMUS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR STRAVOPOLEUS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021213104642, Fax: 021213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: P-ta I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 (CINCI)ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE EMITEREA UNUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2010 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer