Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTARE SI MODERNIZARE SCOALA DE ARTE SI MESERII- FIERBINTI


Anunt de participare numarul 58601/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FIERBINTI TARG (CONSILIUL LOCAL FIERBINTI TARG)
Adresa postala: FIERBINTI TARG calea Bucuresti nr. 56, Localitatea: Fierbinti-Targ, Cod postal: 927115, Romania, Punct(e) de contact: IUSEIN IUKSEL, Tel.0243280038, Email: [email protected], Fax: 0243280005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTARE SI MODERNIZARE SCOALA DE ARTE SI MESERII- FIERBINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grup Scolar Agricol Fierbinti, str.Calea Urziceni, oras Fierbinti, jud.Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele proiectului sunt lucrari de reabilitare a doua corpuri de scoala P+1 existente si constructia urmatoarelor cladiri:
1)doua ateliere;
2)camin elevi;
3)cantina club;
4)garsoniere profesori;
5)centrala termica;
6)statie epurare;
7)cabina poarta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si listelor de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 254, 536.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 70.000 lei; Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Potrivit sumelor alocate prin hotarari de Guvern, de la bugetul de stat in bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ subcontractare conform art.44, 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibiltatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; 3.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre Bugetul consolidat al statului si Bugetul local(original); 4.Certificat constatator eliberat ORC(original); 5.Certificat de inregistrare ORC (copie); 5.Autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale;
2.Bilantul contabil pe anii 2005, 2006, 2007 (vizat si inregistrat de organele competente);
3.Balanta de verificare(luna iunie 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 18.000.000 lei, bilantul pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;
Experienta- contract de lucrari similare, recomandare;
Declaratie utilaje, instalatii, echipamente necesare lucrarii;
Declaratie personalul angajat;
Sa aibe angajati un responsbil tehnic cu executia si unul cu calitatea;
Sa aibe implementat si certificat Sistemul de Management al calitatii in contructii (ISO 9001:2000).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract similar (valoare min. 4.000.000 lei)sau trei contracte similare (val min 6.500.000 lei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1826/ 10.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar de la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Fierbinti-Targ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariat- Primaria orasului Fierbinti-Targ
Adresa postala: str. Calea Bucuresti, nr.56, Localitatea: Fierbinti-Targ, Cod postal: 927115, Romania, Tel.0243280038, Email: [email protected], Fax: 0243280005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer