Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - infiintare sistem alimnetare cu apa a comunei Dudesti, satele Dudesti si Tataru, judetul Braila


Anunt de participare numarul 80128/15.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA DUDESTI
Adresa postala: comuna Dudesti, judetul Braila, Localitatea: Dudesti, Cod postal: 817040, Romania, Punct(e) de contact: Romica Orasanu, Tel.0239663415, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0239663415
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
infiintare sistem alimnetare cu apa a comunei Dudesti, satele Dudesti si Tataru, judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Dudesti, judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
infiintare sistem alimentare cu apa a comunei Dudesti, satele Tataru si Dudesti, judetul Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
infiintare sistem alimentare cu apa a comunei Dudesti, satele Dudesti si Tataru, conform proiect
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 6, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
30000 ron garantie participare licitatie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similarecelor care fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrisementiunicu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei in original, valabil la data deschiderii.Ofertantul individual sau dupa caz asociatii, trebuie sa aiba domeniul (domeniile) de activitate adecvat (adecvate) prezentei proceduri.
b) Certificatul de inregistrare(C.U.I.) emis de Oficiul Registrului Comertului, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferentobiectului contractului - executie lucrari de constructii. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fie mai mare decat 4.577.000 lei -Formular 22. Capacitate financiara : lichiditatea generala = active circulante x100100datorii curentesolvabilitatea patrimoniala = capital propriu x100 30total pasiv
datele de mai sus se regasesc in documentul "Situatii financiare simplificate la 31.12.2008", din care se va anexa o copie la oferta -Formular 3.
In cazul ofertei comune, indeplinirea conditiei de realizare a unei cifre medii anuale se poate face prin cumulul asociatilor
In cazul ofertei comune, indeplinirea conditiilor de lichiditate si solvabilitateeste obligatorie pentru fiecare asociat.
In cazul persoanelor juridice straine este obligatorie depunerea unei copii dupa documentul echivalent cu "Situatiile financiare simplificate la 31.12.2008", intocmit conform legilor valabile din tara de rezidenta a ofertantului.
Se solicita scrisoare de confort valabila 60 de zile de la data licitatiei.
3.Cerinta minima: Se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - se completeaza conform Formularului 12HOfertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica :
- Grup termic de sudura 28 - 35 KW
- Buldozer pe senile 65- 80 CP
- Buldozer pe senile 81-180 CP
- Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic 0, 71 - 1, 25 mc
- Laborator autorizat de incercari pentru betoane si mortare
- Mai mecanic cu motor termic de 6 CP
- Compactor autoprop pentru beton actionat electric pana la 12 tf
- Vibrator de interior pentru beton actionat electric 0, 9 -1, 5 KW
- Autocisternacu dispozitiv de stropire 5 - 8 to.
- Autolaboratormobil pentru verificari electrice pe auto 3 to.
- Autobasculante
Se va mentiona dacaacestea sunt asiguratedin dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere
Pentruechipamentele, utilajele care nu sunt asiguratedin dotare proprie se vor prezenta contracte/conventii de inchiriere cu furnizorii acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2557/08.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Dudesti, judetul Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, cu procura sau delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice, documentatia de atribuire nu poate fi postata electronicDocumentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia celor interesati informat electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: sDenumire: Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa: StradaStavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei nr 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460027, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dudesti, secretar
Adresa postala: comuna Dudesti, judetul Braila, Localitatea: Dudesti, Cod postal: 817040, Romania, Tel.0239663415, Email: [email protected], Fax: 0239663415, Adresa internet (URL): www.dudesti.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer