Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA BOLINTIN DEAL, JUDETUL GIURGIU ? proiectare PT+DE+DTAC+avize si acorduri+asistenta tehnica+Executie lucrari


Anunt de participare numarul 112192/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala:  com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea:  Bolintin-Deal, Cod postal:  087015, Romania, Punct(e) de contact:  Rada MANOLACHE, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA BOLINTIN DEAL, JUDETUL GIURGIU ? proiectare PT+DE+DTAC+avize si acorduri+asistenta tehnica+Executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie retea de canalizare in comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79933000-3-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop: Infiintare sistem de canalizare in comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu.
Informatii privind proiectarea :
- Lucrarile si serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt dupa cum urmeaza: - elaborarea Documentatiei Tehnice in conformitate cu H.G.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii si Ordin nr. 863/2008 al Ministrului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor pentru aprobarea ?Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr.28/2008.- intocmirea documentatiilor pentru obtinerea Avizelor siAcordurilor specificate in Certificatul de Urbanism;
- elaborarea studiilor aferente (Studiu Topografic, Studiu Geotehnic) in faza de preconceptie a Documentatiei Tehnice;
- prezentarea si inaintarea acestor documente in conformitate cu propunerea tehnica, autoritatii contractante in vederea analizei si aprobarii, inainte de data emiterii ordinului de incepere pentru executia lucrarilor;Informatii privindexecutia : - executia lucrarilor de canalizare compuse din retea de canalizare, constructii anexe (camine, statii de pompare, statii de vacuum, etc.) si statia de epurare in comuna Bolintin Deal, conform Normelor Tehnice si standardelor in vigoare la data executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 312, 112RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 650.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse de finantare constituite in conditiile legii, cum ar fi imprumuturi, granturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Form A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Form B, Certificatul fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificatului impozite si taxe eliberat de Autoritatile Publice Locale, Certificatului de atestare privind obligatiile la Administratia Fondul pentru mediu, Cazier judiciar/fiscal societate, cazier fiscal/judiciar administrator/administratori, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 - Form CBilanturi 2007, 2008, 2009Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 250.000 EuroDeclaratie privind istoricul litigiilor conform Form D
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala minim 66000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular E.
Recomandari / certificate constatatoare din partea beneficiarilor insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari proiectare si executie)- Formularul F
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.
Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata - Formularul G
Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane - Formularul I
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora- Formularul J
Certificate ISO 9001, ISO 14001 sau echivalente
Certificat OHSAS 18001 sau echivalent sau declaratiei pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. Un contract de lucrari de o complexitate si amploare similara cu a prezentului contract, in valoare minima de 7.500.000 euro (fara TVA)sau prezentarea unui numar de maxim 2 contracte de lucrari distincte, care sa aiba ca obiect execu?ia de lucrari de natura similara, in valoare cumulata de min 7.500.000 euro.Pentru proiectare: un contract de proiectare lucrari edilitare in valoare minima de 150.000 euro (fara TVA) sau maxim doua contracte proiectare de lucrari edilitare, din care cel putin uncontract in valoare minima de 100.000 euro fara TVA.b. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: Autocamion pentru transport conducte 4 buc.;Autobasculante 5 buc.;Autobetoniere 1 buc;Automacara 2buc.; Excavator4 buc.; Miniexcavator 2 buc.;Incarcator frontal 3 buc.;Pompa epuisment4 buc.;Sisteme de sprijiniri santuri 10 buc.;Echipament de pozare a conductelor 2buc.;Echipament taiere asfalt: 4 buc;Echipament georadar de identificare a retelelor de utilitati subterane 1 buc.;Instalatie de foraj orizontal dirijat 1 buc.;Instalatie filtre aciculare 1 buc.c.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 2 ingineri proiectanti, cu studii de inginerie in constructii retele edilitare; 1 inginer cadastru - geodezie, autorizati in domeniul cadastrului si geodeziei.1 coordonator proiectare - constructie, care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (CNFPA); 1 inginer constructii civile;1 inginer mecanic;1 inginer instalatii;1 manager santier (inginer constructii); 1 responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul lucrari edilitare; 1 responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul constructii civile; 1 responsabil management calitate, 1 responsabil management de mediu, 1 responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI), atestat ISCIR, 2 electricieni autorizati ANRE grad IIIA, IIIB, 6 sudori autorizati ISCIR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata predare proiect
10%
Descriere: Conform documentatie de atribuire
3.
Durata ptr. remedierea defectelor in per. de garantie
10%
Descriere: Conform documentatie de atribuire
4.
Durata de realizare a lucrarii
10%
Descriere: Conform documentatie de atribuire
5.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Conform documentatie de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 11:00
Locul: Primaria comunei Bolintin Deal: str. Muncii nr. 18, Bolintin Deal, judet Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si alte persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Episcopiei nr.13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 0246212725
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Bolintin Deal
Adresa postala:  str. Muncii nr. 18, Localitatea:  Bolintin Deal, Cod postal:  087015, Romania, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer