Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare sistem de canalizare in comunele Mihail Kogalniceanu, Gura Ialomitei si Giurgeni, judetul Ialomita


Anunt de participare numarul 131225/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "LUNCA DUNARII"
Adresa postala:  comuna Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii, nr. 21, judet Ialomita, Localitatea:  Mihail Kogalniceanu, Cod postal:  927165, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Dinu, Tel. 0243/272058, Email:  [email protected], Fax:  0243/272058, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Lunca Dunarii"
Adresa postala:  com. Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii , nr . 21, judet Ialomita, Localitatea:  Mihail Kogalniceanu, Cod postal:  927165, Romania, Tel. 0243/272074, Email:  [email protected], Fax:  0243/272058, Adresa internet (URL):  http: //www.primariamihailkogalniceanu.ro/index.php?pr_sist_canaliz
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare rurala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare sistem de canalizare in comunele Mihail Kogalniceanu, Gura Ialomitei si Giurgeni, judetul Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comunele Mihail Kogalniceanu, Gura Ialomitei si Giurgeni, juetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem de canalizare si a unei statii de epurare pentru preluarea si tratarea apelor uzate menajere din comunele Mihail Kogalniceanu, Gura Ialomitei si Giurgeni, judetul Ialomita .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de canalizare menajerasi statie de epurare in comunele Mihail Kogalniceanu, Gura Ialomitei si Giurgeni , judetul Ialomita .
Valoarea estimata fara TVA: 11, 153, 639RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in cuantum de 223.073 lei si garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului , fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Uniunea Europeana prin FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA (FEADR) implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Declaratia privind calitatea de participant la procedura
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru- Cazier fiscal / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003
-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente;
- Fisa de informatii generale- Cifra medie de afaceri pentru anii 2008, 2009, 2010 deminim 20.000.000 lei sau echivalent euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pentru anii 2008, 2009, 2010 deminim 20.000.000 lei sau echivalent euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si lista principalelor lucrari executate in domeniul ce face obiectul prezentei achizitii ;
- sa faca dovada delucrari similare obiectivului de executie sistem de canalizare si statie de epurarea carorvaloare sa fie de minim: 5.000.000 lei din maxim 2 lucrari;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei;
- Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului- prezentarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului de executie lucrari ;
-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si lista cu subcontractantii care va fi insotita de acordurile de subcontractare ( unde este cazul )- Informatii privind asocierea - se va prezenta acordul de asociere ( unde este cazul );
- Certificat privind implementarea si mentinerea
unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specifictiei SR EN ISO9001 sau echivalent
- Certificat privind implementarea si mentinerea
unui Sistem de Management de Mediu, in
conformitate cu cerin_ele specifica_iei SR EN ISO
14001 sau echivalent- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu cerintele specificatiei OHSAS 18001 sau echivalent;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
30%
Descriere: durata de executie a lucrarii
3.
planul calitatii
15%
Descriere: planul calitatii aferent lucrarii
4.
perioada de garantie a lucrarilor
25%
Descriere: perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 10:00
Locul: Sediul Primariei Mihail Kogalniceanu - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori ai CRPDRP 3 Sud Muntenia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA (FEADR) implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale si cofinanatat din bugetul local si national
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos , nr 6 , sector 3 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei , nr 5 , sector 4 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Lunca Dunarii" - Serviciul Achizitii
Adresa postala:  com. Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii, nr 21 , judet Ialomita, Localitatea:  Mihail Kogalniceanu, Cod postal:  927165, Romania, Tel. 0243/272074, Email:  [email protected], Fax:  0243/272058, Adresa internet (URL):  http: //www.primariamihailkogalniceanu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 20:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer