Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare si Imbunatatire strazi de pamant prin asfaltare in localitatea Mihail Kogalniceanu, judet Tulcea


Anunt de participare numarul 84773/18.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Adresa postala: Com.Mihail Kogalniceanu, Jud.Tulcea, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 827145, Romania, Punct(e) de contact: Anastase Alexe, Tel.0240563001, Email: [email protected], Fax: 0240563001, Adresa internet (URL): http: //www.freewebs.com/clkogalniceanu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare si Imbunatatire strazi de pamant prin asfaltare in localitatea Mihail Kogalniceanu, judet Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Mihail Kogalniceanu, judetul Tulcea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Drumurile de interes local ce supuse imbunatatirii prin asfaltare sunt amplasate pe teritoriul comunei Mihal Kogalniceanu, in intravilanul localitatii Mihail Kogalniceanu si fac legatura cu DN22 si au o lungime de 3.61691 Km.
Retea de canalizare propusa pentru colectare ape menajere in localitatea Mihail Kogalniceanu din PVC, Sn4, avand Dn 250-315 mm, L-9920 m.
Statie de pompare-2 bucati.
Conducta de refulare din PHD, Pn avand Dn 160 mm, L-100 m.
Statie de epurare Q=400mc/zi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare.si Imbunatatire strazi de pamant prin asfaltare in localitatea Mihail Kogalniceanu, judet Tulcea asa cum prevede cerintele caietului de sarci si a P.T.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 139, 447RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 150000 RON ;Garantia de buna executie 10%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordin de PlataFonduri FEADR, Bugetul local, Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, 2006 cu modificarile si completarile ulterioare;certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 3800000 Euro. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro.Rezultatul ultimului exercitiu financiar(31.12.2008)sa fie pozitiv.
3)Nivelul indicatorului financiar lichiditate generala» sa depaseasca cota de 100%.
4) Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilorde creditare , inclusiv alte obligatii sa fie de 1.350.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii cinci ani, cel putin 3contracte similare (Retele de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri)a caror valoare sa fie cel putin egala cu 1900000 Euro.
2.Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari in original(1 drum si 1 canalizare cu SE) din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari similare de canalizare si statie de epurare si asfaltare drumuri executate declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic , pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
3.La oferta se va atasa unangajament al ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare inainte de semnarea contractului de lucrari , va prezenta in original asigurarepentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului -raspundere civila
(Declaratie bancara privind asigurarea riscului profesional).
Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului):
o sudori calificati si atestatiin polietilenao 1. responsabil tehnic cu executia (constructii civile, drum si constructii hidrotehnice/instalatii/I.F).
o 1. responsabil tehnic cu calitatea (constructii civile, drum si constructii hidrotehnice/instalatii/I.F).1 manager de proiect.
-Atestat de lucrari ANREpentru lucrari in retele electrice de joasa si medie tensiune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea partricipa la faza finala de licitatie electronica operatorul economic trebuie sa fie inscris in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Mihail Kogalniceanu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
3)observatorii desemnati de catre Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice;4)observatori desemnati de APDRP-Constanta; 5)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PNDR, Masura 3.2.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Tulcea, Sectia comerciala si de contencios administrativ.
Adresa postala: Str. Pacii nr. 83, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820017, Romania, Tel.0240-512.359, Fax: 0240-518.544
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer