Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintarea sistemului centralizat de alimentare cu apa a satelor Rediu si Breazu din comuna REDIU,Judetul Iasi


Anunt de participare numarul 77756/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REDIU IASI (PRIMARIA COMUNEI REDIU IASI)
Adresa postala: sat. Breazu, Com Rediu, jud. Iasi, Localitatea: Rediu, Cod postal: 707405, Romania, Punct(e) de contact: DIANU ANTOANELA, Tel.0232253849, Email: [email protected], Fax: 0232253849, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintareasistemului centralizat de alimentare cu apa a satelor Rediu si Breazu din comuna REDIU, Judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatile Breazu si Rediu, Com. Rediu, Jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Infiintareasistemului centralizat de alimentare cu apa a satelor Rediu si Breazu din comuna REDIU, Judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din documentele ofertei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 307, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -in valoare de 66.000 leiGarantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85 % din bugetul MMDD;15 % din bugetul autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere simpla fara personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul 12Ava fi completat si prezentat de fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta copie dupa Bilantul contabil al ofertantilor principali, precum si al asociatilor ce executamai mult de 10% din valoarea contractului.
Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008.Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
¦Formularul 8 Fisa de informatii generale
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006, 2007, 2008) este mai mare sau egala cu10.000.000 lei.
(Cumulativ in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Se va prezenta :
-o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 25 % din valoarea estimata a contractului-sau depozit bancar echivalent
-sau aunui angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantuluiSustinerea financiara trebuie sa fie asigurata pentruminim 25% din duratapropusa de ofertant pentru executarea lucrarilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F9 si anexa-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.F10 pentru fiecare lucrare/proiect prezentat ca experienta similara in domeniul lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare.Conditiile de mai sus pot fi indeplinite cumulativ in cazul asocierii mai multor persoane juridice.
Documentele de mai sus vor fi prezentate in copie legalizata la notariat.
Ofertantul, partenerii vor prezenta oLista cu echipamentul existent si nominalizat pentru realizarea contractului.Se va completa si depune Formularul nr.11si Anexa la Formularul nr 11.
Se solicita completarea Formularului 12
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006 - 2008), si anexa la Formularul 12
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Rediu, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei comunei Rediu, judetul Iasi
Adresa postala: localitatea Rediu, comuna Rediu, judetul Iasi, Localitatea: Rediu, Cod postal: 707405, Romania, Tel.0232254040, Email: [email protected], Fax: 0232253849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer