Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintarea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare din comuna Ciprian Porumbescu,Judetul Suceava


Anunt de participare numarul 80995/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIPRIAN PORUMBESCU (PRIMARIA COMUNEI CIPRIAN PORUMBESCU)
Adresa postala: localitatea Ciprian Porumbescu, comuna Ciprian Porumbescu, judetul Suceava, Localitatea: Ciprian Porumbescu, Cod postal: 727125, Romania, Punct(e) de contact: NIMITEAN DUMITRU, Tel.0230/551.662, Email: [email protected], Fax: 0230/551.662, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintareasistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare din comuna Ciprian Porumbescu, Judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Ciprian Porumbescu, Judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea unui sistem de alimentare cu apa si a unuisistem de canalizare in comuna Ciprian Porumbescu, Judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executarea unui sistem de alimentare cu apa si a unuisistem de canalizare in comuna Ciprian Porumbescu, Judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 9, 221, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 180.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% fonduri FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratii privind indeplinirea obligatiilor fiscaleDeclaratii privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006
Declaratiile privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (persoane fizice sau juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu10.000.000 lei
-o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 25 % din valoarea estimata a contractului sau depozit bancar echivalent sau aunui angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului sau sustinerea din partea unui tert in conditiile prevazute in OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Experienta similara.
Fiecare formular de experienta similara va fi insotit de: - recomandari ale beneficiarilor vizate de ISC;
- contractele de executie;
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006 - 2008), Se vor prezenta documente privind
- studii
- pregatirea profesionala- calificarea si atestarea profesionala
CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie
certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru executie : -- executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a minim 2 (doua) contracte cu o valoare minima de 3 000 000 lei fiecare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
durata de executie
9%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia retelei de apa si canalizare in comuna Ciprian Porumbescu
15%
Descriere:
4.
Programulde masuri pentru asigurarea sanatatii si securitatii muncii
15%
Descriere:
5.
Programulde masuri de protectia mediului in timpul si dupa terminarealucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Ciprian Porumbescu, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62 , cod 720062, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-215383, Fax: 0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer