Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFIINTAREA RETELEI DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE, RETELEI DE APA POTABILA, MODERNIZARE DS1, CONSTRUIRE GRADINITA IN SATUL GURA SUSITEI IN COMUNA IONESTI, JUDETUL GORJ


Anunt de participare numarul 86758/19.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IONESTI (CONSILIUL LOCAL IONESTI)
Adresa postala: COM. IONESTI, JUD. GORJ, Localitatea: Ionesti, Cod postal: 217265, Romania, Punct(e) de contact: SORIN LAMBU, Tel.0253-288505, Email: [email protected], Fax: 0253-288505, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFIINTAREA RETELEI DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE, RETELEI DE APA POTABILA, MODERNIZARE DS1, CONSTRUIRE GRADINITA IN SATUL GURA SUSITEI IN COMUNA IONESTI, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ionesti Judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul include servicii de proiectare si executie de lucrari in cadrul unui proiect integrat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTAREA SI EXECUTIA RETELEI DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE, RETELEI DE APA POTABILA, MODERNIZARE DS1, CONSTRUIRE GRADINITA IN SATUL GURA SUSITEI IN COMUNA IONESTI, JUDETUL GORJ
VALOAREA SERVICIILOR DE PROIECTARE 354.410 lei
VALOAREA C+M7.875.756 lei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 230, 166RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 150.000 leiGarantia de buna executie a contractuluiin cuantum de10 % din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat (100 %) prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: Prezentare:
- Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
- Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
- Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in copie
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Prezentare:
- Formular IG_CA - Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri- Bilant contabil la data 31.12.2007 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
- Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
- Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copii legalizate scrisorile de bonitate din partea bancilor si documentele prin care demonstreaza existenta resurselor financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de16.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Fisa de experiena similara Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 (ISO 9001:2008), sau echivalent in copie legalizata- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele standarduluiSR EN ISO 14001:2005, sau echivalent in copie legalizata- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu cerintele standardului SR OHSAS 18001:2008 (OHSAS 18001:2007), sau echivalent in copie legalizata- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale(SA 8000:2001), sau echivalent in copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare in ultimii 3 ani pentru prestari servicii de proiectare drumuri - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 50.000 lei rezultata dintr-unul sau mai multecontractefinalizate.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 3 ani pentru prestari servicii de proiectare alimentari cu apa - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 130.000 lei rezultata dintr-unul sau mai multecontractefinalizate.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 3 ani pentru prestari servicii de proiectare canalizare si statie de epurare - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 150.000 lei rezultata dintr-unul sau mai multecontractefinalizate.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 3 ani pentru prestari servicii de proiectare CCIA - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 13.000 lei rezultata dintr-unul sau mai multecontractefinalizate.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari- solicitata a fi indeplinita, pentru calificare, de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 7.800.000 lei rezultata dintr-unul sau mai multecontractefinalizate care sa cuprinda toata gama de lucrari incluse in prezenta procedura de achizitie.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii unui aparat de sudura tevi din polietilena (PE), polipropilena (PP), a unui aparat de sudura prin electrofuziune fitinguri din polietilena (PE), polipropilena (PP), precum si a utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor de drumuri (statie de producere mixturi asfaltice, staie de producere betoane, utilaje/instalaii pentru punerea in opera mixturi asfaltice/betoane etc.)Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu laborator de grad corespunzator pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: pretul total, in lei, din propunerea financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere: Prezentarea executiei lucrarilor
3.
Proceduri tehnice de executie
15%
Descriere: PTE acoperitoare pentru lucrarea de executat
4.
Planul calitatii pentru executia lucrarilor ofertate
10%
Descriere: Planul Calitatii si PCCVI lucrari
5.
Planul propriu SSM pentru executia lucrarilor ofertate+ Planul propriu de SU pentru executia lucrarilor ofertate
10%
Descriere: Corelare cu lucrarile de executat
6.
Planul propriu de protectie a mediului pentru executia lucrarilor ofertate
10%
Descriere: Corelare cu lucrarile de executat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 16:30
Locul: Secretariat Prinmaria Comunei Ionesti Judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat (100 %) prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
In data de 21.09.2009 se va efectua vizita pe teren de catre un reprezentant al CL Ionesti, elaboratorii studiilor de fezabilitate si operatorii economici interesati pentru depunerea de oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVASECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ionesti
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Ionesti, Cod postal: 217265, Romania, Tel.0253/288505, Fax: 0253/288505
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 23:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer