Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infiintarea si sprijinirea Retelei Nationale de Dezvoltare Rurala


Anunt de participare numarul 70401/30.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel.021. 307.24.42, In atentia: Dan Florin IONITA, Email: [email protected], Fax: 021.307.86.06, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintarea si sprijinirea Retelei Nationale de Dezvoltare Rurala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sediul central al Unitatii de Sprijin al Retelei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 79 luni
Valoarea estimata fara TVA: 110, 579, 221.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni iar valoarea estimata a unui contract subsecvent va fi stabilita cu o luna inainte de semnarea acestuia in functie de activitatile care vor fi desfasurate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asa cum sunt descrise in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
79416200-5-Servicii de consultanta in relatii cu publicul (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile descrise in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 110, 579, 221.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
79 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
2% din valoarea fiecarui contractului subsecvent anual, pentru perioada de derulare a acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor, si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare si obiectul de activitate (valabil la data depunerii ofertei);
Copie a certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;Pentru ONG se va depune extras de la registrul persoanelor juridice
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Se vor depune documenteedificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original - (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind rezultatul exercitiilor financiare din ultimii trei ani Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
La evaluarea situatiei economico-financiare valorile vor fi exprimate in lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala Romana. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).Se vor prezenta urmatoarele documente din care sa rezulte ca ofertantul are capacitatea de a indeplini acordul cadru: a) Declaratie privind media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2005, 2006 si 2007. Aceasta trebuie sa fie pozitiva.b) Declaratie privind fluxurile de trezorerie pentru anii 2005, 2006 si 2007.Fluxurile de trezorerie ale ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2005, 2006 si 2007 trebuie sa fie pozitive.Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinere financiara a unei/unor terte persoane, capacitatea financiara se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm (anexa nr. 10 din prezenta fisa de date) al sustinatorului/sustinatorilor prin care se confirma faptul ca va/vor pune la dispozitia grupului resursele invocate.Persoana/persoanele ce asigura sustinerea financiara trebuie sa faca dovada ca nu se afla intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire.In acest sens este obligatorie prezentarea declaratiei de eligibilitate (model anexa nr. 1 din prezenta fisa de date) si a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006 (model anexa nr. 2 din prezenta fisa de date).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Resurse umane: - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.- lista de subcontractanti (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul va prezenta o serie de documente prin care va demonstra experienta in domeniul dezvoltarii rurale (implementare/monitorizare/evaluare si studii de impact) prin intermediul a cel putin un proiect finalizat pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei a carei valoare (in lei) sa fie echivalenta a minimum 400 mii de euro. Ofertantul va depune declaratie privind lista principalelor proiecte in ultimii 3 ani, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati (cf modelului din anexa 3 la FDA).Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa recomandari care vor contine date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.Recomandarea va fi emisa de catre clientul beneficiar al prestarilor de servicii. Lista expertilor necesari (anexa nr.5 la FDA) pentru implementarea proiectului(cf cap. 4 din caietul de sarcini) ce va cuprinde si functia alocata in cadrul ofertei. CV pentru fiecare expert (anexa nr.5 la FDA).Pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute;
- Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert propus (formularul din anexa nr.6 la FDA).Lipsa documentelor privind capacitatea tehnica si/sau profesionala duce la respingerea ofertei din competitie.Se depune declaratia prezentata in anexa nr.4 la FDA, completata cu datele de identificare ale sub-contractantilor si se vor atasa documentele mentionate in fisa de date, dupa cum urmeaza: Lista cuprinzand sub-contractantii (anexa 4);Fiecare sub-contractant va completa cu propriile date declaratia de eligibilitate cf Anexei nr.1 la FDA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P/AT/1/S/08/03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: site SEAP/in urma solicitarii scrise catre datele ment I.1)depusa cu cel putin o zi inainte de data ridicarii doc.Suma se achita la casieria MADR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2009 12:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Pregatire Profesionala.
Adresa postala: Adresa: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.021. 307.24.42, Email: [email protected], Fax: 021.307.86.06
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer