Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare)? in com. Berezeni, jud. Vaslui


Anunt de participare numarul 141375/04.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BEREZENI
Adresa postala: COMUNA BEREZENI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Berezeni, Cod postal: 737065, Romania, Punct(e) de contact: IULIAN MILIARE, Tel. +40 235431326, Email: [email protected], Fax: +40 235431326, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare)? in com. Berezeni, jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Berezeni, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare)? in com. Berezeni, jud. Vaslui.
OB. 1 ? Infiintarea retelei de canalizare a comunei Berezeni
OB. 2 ? Infiintarea statiei de epurare a comunei BerezeniScopul contractului este Executia de lucrari (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini) pentru obiectivul de investitii: Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare)? in com. Berezeni, jud. Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare)? in com. Berezeni, jud. Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: 4, 796, 181.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 95.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata.Daca Ofertantul opteaza pentru virament bancar contul este: RO42TREZ6585006XXX001865, Trez. Mun. Husi, cod fiscal: 3552085, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.? Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;? In cazul IMM pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Lg. nr.346/2004 (cuantumul gar. de particip.va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii doc. din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular nr. 7 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16, alin.(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.? In conformitate cu art. 2781, alin.1, lt.c., din O.U.G. 34/2006, actualizata cu modif. si compl.ulter., din garantia de participare se va retine suma de 8.039, 61 lei.Garantia de participare se restituie cu respectarea dispoz.art. 88 din HG 925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate in doc. de atrib., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM - Formular nr. 7, din sectiunea Formulare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 actualizata.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se va avea in vedere prevederile H.G. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Buget de stat ? Fondul pentru mediuProiect finantat prin Administratia Fondului de Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Se completeaza: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 1, din sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter. - Formular 12A;3. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter. ? Formular 12B;4. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare - Formular nr. 4.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Miliare Iulian, Viceprimar: Gaita Dorel, Secretar: Popa Vasile, Contabil: Prajica Lascar, Consilieri locali: Andon Mihai, Ciobanu Gheorghe, Dima Stelian, Dimulescu Marin, Drangoi Ionel, Gaita Dorel, Manolea Neculai, Mihalache Mariana, Moraru Cornel Ionel, Neculita Nelu, Oanea Iulian, Talmaciu Vasile, Tiganasu Valerica, Stanga Nicolae, Zurba Eugen.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 5, din sectiunea Formulare. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii.6. Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat.7. Certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.
8. Cazier judiciar pentru operatorul economic (firma) in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.
Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin: 9500000 lei.
Operatorii economici ce beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, vor prezenta 50% din valoare.
Situatiile financiare pentru anii 2009, 2010, 2011.
Documente de confirmare pentru cifra de afaceri:
a) bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, pe cel mult ultimii trei ani financiari incheiati
b) alte documente echivalente (declaratie fiscala).
Cash-flow de executie a lucrarii ptr. 3 luni.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente ptr. a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 500000 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pe o perioada de 3 luni.
Informatii privind asocierea.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ? valoarea minima impusa 4795000 lei fara TVA.
Executia si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract similar sau maxim 3 (trei) contracte similare de lucrari de canalizare si instalatii aferente (domeniul de activitate corespunzator contractului) a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 4795000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Se va accepta indeplinirea experientei similare si prin prezentarea de contracte distincte (lucrari de canalizare si/sau instalatii aferente si/sau statii de epurare).
Informatii privind principalele lucrari din ultimii 5 ani
Informatii privind dotarile specifice
Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de lucrari.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de lucrari.
Pentru buna desfasurare a contractului, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a urmatoarelor (sau echivalent):
- buldoexcavatoare;
- compactor, placa vibratoare;
- instalatie de forat orizontal;
- autobasculante;
- pompa de beton;
- autobetoniera;
- laborator de incercari instalatii grad II.
Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/ laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament.
Informatii referitoare la personal
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile (cu semnaturile in original), copii dupa partile relevante ale contractelor individuale de munca, contractele sau angajamentele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, precum si declaratie privind
disponibilitatea participarii la realizarea proiectului.
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul exec. de lucr. de canaliz., statii de epurare si inst. aferente.
Pentru a asigura o buna realizare a contractului, ofertantul va utiliza cel putin urmatorul personal de specialitate:
- un inginer constructor specializarea CCIA care sa detina functia de sef de santier, cu o vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
- un inginer specializarea ingineria sanitara si protectia mediului, sau echivalent;
- un responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul IX - constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- un responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul I - constructii civile, industriale si agricole;
- un responsabil control calitate CQ (decizie de numire) in conformitate cu prevederile legale in domeniul: lucrari de constructii edilitare;
- un responsabil cu protectia muncii si PSI, atestat;
- o persoana atestata pentru coordonarea activitatii de transport.
- un responsabil tehnic cu sudura, atestat ISCIR;
- un responsabil tehnic cu sudura in PEHD, atestat.
Standard de calitate ISO 9001:2008 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene
Standard de mediu ISO 14001:2004 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI BEREZENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, iar daca si acestea vor fi egale, criteriul de departajare va fi durata de executie acordata. Daca si preturile si duratele de executie sunt egale, criteriul de departajare va fi durata garantiei de buna executie.Din motive tehnice, planurile de situatie nu au putut fi incarcate in SEAP. Acestea pot fi puse la dispozitia ofertantilor, la cerere emisa catre Primaria Berezeni, in format electronic.Se solicita, dupa caz, completarea formularului cu subcontractantii, specializarea acestora precum si acordurile de subcontractare - completare formulare nr. 15 si D2.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza a se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul va prezenta la incheierea contractului de achizitie publica si contractele incheiate de acesta cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici, acestia vor semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.Vizitarea amplasamentului se poate face din ziua a 5-a de la publicarea invitatiei de participare in SEAP. In situatia in care se solicita insotirea de catre un reprezentant din cadrul autoritatii contractante, acest lucru se va putea realiza intre orele 09.00 ? 15.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Berezeni
Adresa postala: Adresa postala: com. Berezeni, jud. Vaslui, Localitatea: Berezeni, Cod postal: 737065, Romania, Tel. +40 235431326, Email: [email protected], Fax: +40 235431326
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer