Licitatie Publica - Infiintarea unei platforme pentru deseuri menajere cu depozitare temporara pentru deservirea a 7 localitati din jud.Mures
Anunt de participare numarul 41118/07.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALAUSERI (PRIMARIA BALAUSERI)
Adresa postala: BALAUSERI nr.42, jud.MURES, Localitatea: Balauseri, Cod postal: 547100, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN SAGYEBO, Tel.0265764112, Email: [email protected], Fax: 0265763772
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infiintarea unei platforme pentru deseuri menajere cu depozitare temporara pentru deservirea a 7 localitati din jud.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Extravilanul localitatii Chendu din comuna Balauseri
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui drum de acces, un corp administrativ, pod bascula, platforma betonata, hala de depozitare, sistem de sortare si transfer, imprejmuire, retele hidroedilitare incinta, retele electrice(post de transformare )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de transfer deseuri cu capacitate de 11588kg/deseuri colectate dela 7 comune, Chibed, Ghindari, Sangeorgiu de Padure, Vetca, Neaua, Fantanele si Balauseri.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 315, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 15000 lei si de buna executie in procent de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare in transe conform O.G.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, declaratia privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare emis de ORC, documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pt.persoanele juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare, bilantul contabilla 31, 12, 2006, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006)scrisoare de bonitate privind indicatorii financiari lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala, capacitatea financiara de executare a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se solicita ca cifra medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5000000 lei-liciditate generala minim 100%, solvabilitatea patrimoniala minim 30%-linie de creditare de cel putin 200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001, 14001 si 18001, fisa, fise privind experienta similara, certificat de buna executie din partea beneficiarilor, declaratie privind asigurarea tehnica, declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat, conducerea propusa pentru executie, informatii privind subcontractantii sau asociatii (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lucrare similara in ultimii 5 ani de cel putin 800000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44, din 07, 01, 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: lichiditati la caseria autoritatii contractante sau prin OP in contul autoritatii contractante nr.RO18TREZ47824740220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii, imputernicitii acestora si invitati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiect finantat conform Ordonantei nr.7/2006.Finantare in transe.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas, nr.30, Localitatea: Tg.-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265265856, Email: [email protected], Fax: 0265265856, Adresa internet (URL): just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213204642, Adresa internet (URL): anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Balauseri
Adresa postala: Balauseri nr.42, Localitatea: Balauseri, Cod postal: 547100, Romania, Tel.0265763772, Email: [email protected], Fax: 0265763772
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2008 13:51