Licitatie Publica - INFINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATIILE OTVESTI, STAMORA ROMINA SI BERINI - JUDETUL TIMIS
Anunt de participare numarul 95711/10.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACOSU-TURCESC
Adresa postala: PRINCIPALA NR.98, Localitatea: Sacosu Turcesc, Cod postal: 305707, Romania, Punct(e) de contact: OLIMPIA CARAMAT, Tel.0256 411491, Email: [email protected], Fax: 0256 411487, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
Altele: SERVICIU DE ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATIILE OTVESTI, STAMORA ROMINA SI BERINI - JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATIILE OTVESTI, STAMORA ROMINA SI BERINI - JUDETUL TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INFINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATIILE OTVESTI, STAMORA ROMINA SI BERINI - JUDETUL TIMIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INFINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATIILE OTVESTI, STAMORA ROMINA SI BERINI - JUDETUL TIMIS
Valoarea estimata fara TVA: 7, 702, 904.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare in cuantum de 60.000 lei valabila cel putin pana la data de 1.07.2010-garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 8 % din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la bugetul consolidat de stat 100%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator
-Certificat de inregistrare
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta
-Certificat de cazier fiscal
-Acord de asociere, daca este cazul
Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii bancare scrisoare de bonitate emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
-declaratie privind cifra medie de afaceri obiectului contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
-minim 1 contract finalizat sau in desfasurare a carui valoare este mai mare sau egala cu 2.000.000 lei avandca obiect executia de lucrari de alimentare cuapa
-minim o recomandare in original, emisa de beneficiari
-declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
- RTE [ Resposabil Tehnic cu Executia ]-atestat MLPAT
- RTC [ Responsabil Tehnic pentru Calitatea]-atestat ISC
-declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
-declaratie pe propria raspundere privind sudorii autorizati propusi pentru executia lucrariilor-declaratie pe propria raspundere privind Responsabilul Tehnic cu Sudura si omologarile de procedura pentru sudura in polietilena pentru firma ofertanta
-fisele tehnice de omologare a procedurilor SRM, SRS , SD conform PT CR 7/3-2003 in copie certificata conform cu originalul de catre ofertant
-declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
-declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea/partile) in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
-declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
-copii a certificatelor care atesta implementarea sistemelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent. (pentru 4221-lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNA SACOSU TURCESC, SACOSU TURCESC, STR. PRINCIPALA, NR. 98
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI SOCIETATILOR PARTICIPANTE LA LICITATIE SI COMISIA DE LICITATIE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256.498.054, Fax: 0256.498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SACOSU-TURCESC
Adresa postala: PRINCIPALA NR.98, Localitatea: Sacosu Turcesc, Cod postal: 305707, Romania, Tel.0256411491, Email: [email protected], Fax: 0256411487
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 15:17