Licitatie Publica - Informarea potentialilor beneficiari ai PNDR si dezvoltarea sistemului informatic de gestiune
Anunt de participare numarul 132976/10.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Grigore, Tel. +41 213101629, In atentia: Catalin Grigore, Email: [email protected], Fax: +41 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Informarea potentialilor beneficiari ai PNDR si dezvoltarea sistemului informatic de gestiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului consta in informarea electronica a potentialilor beneficiari ai PNDR si dezvoltarea sistemului informatic de gestiune a performantelor si instruire a angajatilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212218-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
80420000-4-Servicii de e-invatare (e-learning) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea indeplinirii obiectivului general, pentru acest contract sunt identificate urmatoarele obiective specifice, care constituie cele 3 componente ale proiectului: 1.Componenta 1 ?Elaborarea sistemului expert si a tutorialelor pentru informarea potentialilor beneficiari ai PNDR prin intermediul portalului web;
2.Componenta 2 ? Dezvoltarea sistemului informatic de gestiune a performantei angajatilor;3.Componenta 3 ?Implementarea platformei de e-learning pentru angajati la nivelul APDRP.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 897, 029RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv: 197.940 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).In conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contestatiei impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.526 lei, rezultata inurma aplicarii prevederilor art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitNr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului atribuit fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii pentru evaluarea respectarii cerintelor: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;
2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4. Formularul 24 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. Mihai Gavril VADAN - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct
Plati, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, Dl. George TURTOI ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Dl. Iulian BOBE ? Sef Serviciu Asistenta Tehnica. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
3. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
4. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).
5. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 2.200.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat servicii de implementare, dezvoltare de continut educational si de instruire utilizatori pentru software de tip e-Learning in valoare cumulata de cel putin
1.000.000 euro. (pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate mai sus)
2.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat servicii de proiectare, dezvoltare si implementare software pentru gestiunea proiectelor de investitii (depunere proiect, evaluare criterii de eligibilitate si selectie, achizitii, autorizare plati), in valoare cumulata de cel putin
1.200.000 euro.
3. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat servicii de implementare si integrare a unei componente de management al resurselor umane intr-un sistem informatic integrat.
4. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
A. Expertul cheie 1: Manager de proiect
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificat in managementul proiectelor atestat de o institutie recunoscuta la nivel national/ international in managementul proiectelor;
3.Certificare cel putin ITIL Foundation v 3.0 sau echivalent, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/ international;
4.Certificare specifica in managementul riscului emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica1.Minimum 3 ani de experienta dovedita ca manager de proiect in proiecte/contracte de implementare de sisteme informatice integrate.
B.Componenta portal si sistem expert
Expert cheie 2: Coordonator sistem expert, tutoriale si simulari
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 5 ani de experienta
Experienta profesionala specifica1.Minimum 2 ani de experienta dovedita in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene
2.Experienta dovedita in calitate de manager/coordonator de proiect in proiecte/ contracte de consultanta/ instruire pentru gestiunea fondurilor europene
3.Experienta dovedita in calitate de consultant/lector in proiecte/ contracte
de consultan?a/ instruire in domeniul fondurilor europene pentru agricultura si dezvoltare rurala
C.Componenta portal si sistem expert
Expertii cheie 3-4: Analisti sistem expert
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
2.Cunostinte dovedite privind evaluarea proiectelor de investitiiExperienta profesionala generala
1.Minimum 5 ani de experienta
Experienta profesionala specifica1.Minimum 2 ani de experienta dovedita in gestiunea fondurilor europene pentru agricultura si dezvoltare rurala
2.Experienta dovedita in calitate de consultant in proiecte/contracte pentru managementul proiectelor finantate din fonduri europene pentru agricultura si dezvoltare rurala.
D.Componenta portal si sistem expert
Expertii cheie 5-6: Analisti tutoriale si simulari
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 5 ani de experienta
Experienta profesionala specifica
1.Minimum 2 ani de experienta dovedita in evaluarea/ implementarea/controlul proiectelor finantate din fonduri europene pentru agricultura si dezvoltare rurala.
E.Componenta portal si sistem expert
Expertul cheie 7: Analist IT sistem expert
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT.Experienta profesionala specifica1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in implementarea aplicatiilor webbased dezvoltate in tehnologia .Net si Microsoft SQL/ Oracle.
2.Experienta dovedita in proiecte/contracte, in care a avut atributii privind analiza cerintelor beneficiarului pentru dezvoltarea de aplicatii informatice in domeniul agriculturii sau dezvoltarii rurale.
F.Componenta portal si sistem expert
Expertul cheie 8: Analist IT tutoriale si simulari
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in proiecte/contracte, in care a avut atributii privind analiza cerintelor beneficiarului pentru dezvoltarea de aplicatii informatice in domeniul agriculturii sau dezvoltarii rurale
G.Componenta portal si sistem expert
Expert cheie 9: Analist IT baza de date
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificare in domeniul RDBMS;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in domeniul RDMBS in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice integrate, participand in fazele de analiza, testare, asistenta tehnica
H.Componenta portal si sistem expert
Expet cheie 10: Programator software sistem expert
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificare Web Applications Development sau echivalent;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de programator software in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice integrate,
participand in fazele de dezvoltare, testare, asistenta tehnica.
Expert cheie 11: Programator baza de dateCalificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificare in dezvoltare baze de date;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica2.Experienta dovedita in domeniul RDMBS in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice integrate, participand in fazele de dezvoltare, testare, asistenta tehnica
I.Componenta portal si sistem expert
Expertii cheie 12-13: Programatori tutoriale si simulari
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate de dezvoltator continut in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice, care au
inclus o componenta de dezvoltare continut educational de tip elearningExpertii cheie 14-15: Designeri tutoriale si simulari
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate de designer/dezvoltator continut in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice, care au inclus o componenta de dezvoltare continut educational de tip elearning
J.Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expertii cheie 16-20: Analisti proceduri de lucru
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta;
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de analist/consultant in proiecte/contracte
in domeniul agriculturii sau dezvoltarii ruraleExpertii cheie 21-24: Analisti legislatie si transpunere in curs
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta;
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de analist/consultant in proiecte/contracte
in domeniul agriculturii sau dezvoltarii rurale
K.Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expertii cheie 25-28: Analist IT cursuri
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul realizarii de cursuri multimedia;
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate de scenarist/designer de continut educational in proiecte/contracte care au inclus dezvoltare continut educational de tip elearning;
Expertii cheie 29-30: Designeri animatii
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate dedesigner/dezvoltator continut in proiecte/contracte care au inclus dezvoltare continut educational de tip elearning;
L.Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expert cheie 31: Analist IT sistem de gestiune a performantei
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de analist in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice de management al resurselor umane, participand in fazele de analiza si implementare;
M.Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expert cheie 32: Analist IT baza de date
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificare in administrarea bazelor de date;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate de analist/administrator de baze de date in proiecte/contracte privind implementare de sisteme informatice integrate, participand in fazele de analiza si administrare a bazei de date;
N.Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expertii cheie 33-34: Dezvoltatori cursuri
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate de dezvoltator de continut educational in proiecte/contracte care au inclus dezvoltare continut educational de tip elearning;
Expert cheie 35: Dezvoltator gestiuneaperformantei
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificare in programare in tehnologia ofertata;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica1.Experienta dovedita in calitate de dezvoltator software in proiecte/contracte care au inclus implementarea a unui sistem informatic
pentru gestiunea resurselor umane, participand in fazele de dezvoltare software, testare, asistenta tehnica
O. Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expert cheie 36: Dezvoltare si administrare baze de date
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata;
2.Certificare in administrarea bazelor de date;
3.Certificare in tehnologia de dezvoltare a bazei de date;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de administrator de baze de date in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice integrate, in cadrul carora a efectuat activitati privind optimizarea, indexarea si tunningul bazelor de date
P. Sistemul de management al performantei si instruire a angajatilor
Expertii cheie 37-38: Lectori
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
2.Certificat formator CNFPA sau echivalent;
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in proiecte/contracte privind implementarea de sisteme informatice, in care a desfasurat activitati de instruire a utilizatorilor
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de furnizare (conform Formularului 14 ? Sanatate si
protectia muncii). Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii
sau de pe site-ul:
http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.htmlIn cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata de catre liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere: Strategie atenuare riscuri: 20pct, Plan proiect: 25pct, Garantie extinsa: 30pct, Aplicatii management: 25pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/S/12/00/06/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 12:00
Locul: Sediul APDRP din Str. Gradina cu Cai, nr. 3A, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii: In cazul Asocierii sau activitatilor subcontractate, se va completa Formularul 13 de liderul Asocierii si va fi avizat de fiecare membru al asocierii si subcontractori. Se vor depune si urmatoarele documente: a) Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicitsa actioneze in numele tuturor asociatilor. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului. b) O declaratie semnata si stampilata de toti asociatii, prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de datasemnarii contractului. c) Fiecare asociat va completa Formularul 4 si Formularul 7. d) Fiecare asociat / subcontractor va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. In cazul subcontractarii, se va depune Formularul 7 si Formularul 4 completate de catre fiecare subcontractor.Declaratie privind auditorul financiar: Ofertantul va confirma prin intermediul unei declaratii faptul ca, pentru auditorul financiar prezentat in formularul de oferta - Formular nr. 3, va prezenta la incheierea contractului o copie legalizata sau tradusa de un traducator autorizat, dupa autorizatia de auditor financiar sau echivalent.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale: Modelul Contractului de Furnizare este prezentat in cadrul Sectiunii B - Formularul nr. 23. Ofertantul va prezenta Formularul 15 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 09:44