Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infrastructura hardware si software pentru Sistemul de Arhivare Electronica si Document Management al CNTEE Transelectrica SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 140001/27.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1 - Punct de lucru: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL SPATARIU, Tel. +40 213035786, In atentia: MIHAIL SPATARIU, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE Transelectrica SA
Adresa postala: Punct de lucru: str. Olteni 2-4, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Spatariu, Tel. +40 213035786, In atentia: Mihail Spatariu, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE Transelectrica SA
Adresa postala: Punct de lucru: str. Olteni 2-4, parter, registratura - camera 001, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Spatariu, Tel. +40 213035786, In atentia: Mihail Spatariu, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Infrastructura hardware si software pentru Sistemul de Arhivare Electronica si Document Management al CNTEE Transelectrica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform clauzei 3 "Durata contractului" din draftul de contract
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Infrastructura hardware si software pentru Sistemul de Arhivare Electronica si Document Management al CNTEE Transelectrica SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Una "Infrastructura hardware si software pentru Sistemul de Arhivare Electronica si Document Management al CNTEE Transelectrica SA"
Valoarea estimata fara TVA: 5, 590, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la procedura. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la procedura, sau a caror Garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formularul 3).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuireCuantumul Garantiei de participare este 84.000, 00 lei. Valabilitatea Garantiei pentru participare la procedura este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 8.119 lei.Contul IBAN pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar este: RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001 BCR, sector 1. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si devine anexa la contract. - Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din pretul contractului, fara T.V.A.Valabilitatea Scrisorii de garantie de buna executie a contractului va depasi cu 1 (una) luna data Procesului Verbal de Receptie al produselor/serviciilor.Garantia de buna executie constituita prin scrisoarea de garantie se va elibera in termen de 14 zile de la data plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor depuse;
b) sa depuna oferta individuala comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani a fost condamnat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda si / sau spalare de bani.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati.
-Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-1.Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
i) a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
ii) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
iii) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
iv) a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
v) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii conditiilor de calificare si selectie.
Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate ? Formularul B1.1. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor sacadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate ? Formularul B1.2. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri / subcontractari Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii desemnati.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ion Marius Mateescu, Octavian Lohan, Razvan Voinea, Corneliu Ene, Adrian Vilciu, Mache Marian Gheorghita, Maria Ionescu, Alin Vladulescu, Marian Cernat, Carmen Florentina Apostol, Catalin Stefan, Vlad Hristea.
-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Pentru a certifica faptul ca participarea sa la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul va prezenta declaratia Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formularul B1.3 (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010. - Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca potentialul ofertant are codul CAEN asociat obiectului contractului de furnizare, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc, dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica, va prezenta pentru conformitate in original sau copie legalizata certificatul constatator.
- Persoane juridice /fizice straine - Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitateaferent contractului pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului B3) nu trebuie sa fie mai mica de 5.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor face dovada capabilitatii de rezolvare a unui numarul de 1.000 sesizari de asistenta tehnica si suport (incidente) ridicate de catre clienti in decursul unui an calendaristic.
Dovada numarului de sesizari de asistenta tehnica si suport (incidente) in cadrul unui an calendaristic se va face prinprin atasarea de imagini relevante din aplicatia de management al sesizarilor(?print screens?)din care sa rezulte clar care a fost numarul de ordine al primei sesizari inregistrate in cadrul unui an calendaristic si respectiv al ultimei sesizari inregistrare in acelasi an calendaristic. Diferenta dintre aceste numere de ordine o reprezinta numarul total de incidente de suport rezolvate in cadrul anului calendaristic respectiv. Imaginile relevante din aplicatia respectiva(?print screens?) din care sa rezulte clar care este numarul de incidente rezolvate in cadrul unui an calendaristic vor fi semnate, stampilate si vor face parte din oferta.
Informatii privind asocierea.Se va prezenta Formularul B2
Experienta similara
Se va prezenta o lista a principalelor furnizari de infrastructura hardware si software similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prezentarea a cel putin un document/contract/ proces verbal de receptie cu o valoare de minim 5.000.000 lei, sau a unui numar maxim de 2(doua) documente/ contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de infrastructura hardware si software similare a caror valoare insumata sa fie de minim 5.000.000 lei. Se va completa Formularul B5 pentru contractele de furnizare similare.
Prezentarea a cel putin unei recomandari.Recomandarea va cuprinde:
-modul de indeplinire al obligatiilor;
-neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale delucrari, daca este cazul;
-receptii amanate sau respinse, daca este cazul
Informatii privind declararea partii din contract care se subcontracteaza.Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii Formularului B6, daca este cazul;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal despecialitate responsabil direct de indeplinirea contractului - se va completa Formularul B8;
Pers de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului:
Project Manager
-Studii superioare in domeniul economic sau tehnic sau IT&C, absolvite cu diplome de licenta?dovedite prin prezentarea de copie dupa diplomele de licenta ;
-Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect recunoscuta la nivel international - Project Management Profesional sau echivalent dovada se va face prin prezentarea in copie a diplomelor sau atestatelor de certificare profesionala emise de institutiile autorizate.
- Minim 5 ani experienta in domeniul IT&C ;
- Experienta privind participarea in calitate de manager de proiect in cadrul unui proiect IT de complexitate similara - se vor prezenta documente suport care sa ateste participarea expertului in proiect.
Specialist securitate informatica-Detinere de competente de nivel avansat privind managementul securitatii dovedit prin certificat Certified Information Security Manager(CISM)sau Certified Information Systems Security Professional(CISSP)sau echivalent;
-Dovada participarii la cel putin un curs in domeniul securitatii informatiei prin certificat ISO-27001 sau echivalent?prin prezentarea unei copii dupa certificarea obtinuta.-Experienta profesionala generala de 5 ani in domeniul managementului securitatii si a securitatii informatiei.Experienta profesionala specifica: -Exp.in cadrul unui proiect IT in calitate de specialist securitate informatica;
-Exp.dovedita in activitati de analiza a riscului de securitate informatica;
-Exp. dovedita in activitati de creare a politicilor de secucuritate informatica;
-Exp.dovedita in activitati de creare a politicilor de securitate.Pentru toate pct. mentionate la exp. specifica se vor prezenta doc. suport care sa ateste participarea expertului in proiect.
In vederea dovedirii acoperirii cerintelor minime de calificare, ofertantii vor prezenta copii dupa cv-uri, certificari si autorizari, documente suport care atesta participarea specialistilor in proiectele solicitate ca experienta similara.
Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin 9 centre de service la nivel national.
Dovada se va face prin prezentarea documentelor justificative.
Standarde de asigurare a calitatii
Ofertele vor include copie dupa documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent)
Standarde de protectie a mediului
Ofertele vor include copie dupa documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al mediului (SR EN ISO 14001:2004, sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul finaciar = (Pret minim/Pret oferta) x 60 puncte - Conform Formularului 11 - anexat documentatie
2.
Punctajul Tehnic
40%
Descriere: conform Formularului 11 -anexat documentatiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la licit electronica, op. ec. trebuie sa fie inreg. in SEAP, in caz contrar, cfart. 38 alin.4) si art.87 alin1) lit a) din HG 925/2006 , oferta depusa in cadrul acestei proceduri va fi considerata retrasa in perioada de valabilitate si se va aplica retinerea garantiei de participare.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total exprimat in lei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1722
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Locul: CNTEE Transelectrica SA - str. Olteni 2-4, sector 3, Bucuresti , etaj 7 sala 710
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica, ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate admisibile.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP pe cale electronica la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Invitatia de participare va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure rundede ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica.In situatia in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica si aplicarea algoritmului de calcul, 2 dintre firmele participante se situeaza pe primul loc (cu acelasi punctaj) departajarea se va face conform punctului 6.3. din Formularul 12 "Informatii pentru ofertanti".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. (art.256^2(1))
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: str. Olteni, nr.2-4, etaj 7, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035611, Fax: +40 213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer