Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Infrastructura IT? pentru implementarea unui sistem informatic integrat pentru suportul administrativ al A.N.I.


Anunt de participare numarul 130821/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala:  bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010661, Romania, Punct(e) de contact:  GABRIEL PANAIT, Tel. 021.212.71.01, Email:  [email protected], Fax:  0212125063, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Infrastructura IT? pentru implementarea unui sistem informatic integrat pentru suportul administrativ al A.N.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Agentiei Nationale de Integritate, b-dul Lascar Catargiu, nr.15, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de produse care sa asigure ?Infrastructura IT? pentru implementarea unui sistem informatic integrat pentru suportul administrativ al Agentiei Nationale de Integritate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
30233000-1-Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona urmatoarele produse conform cerintelor minimale si obligatorii din caietul de sarcini:
? Sasiu servere blade ? 1 buc.;
? Server bladepentru productie ? 2 buc.;
? Server blade pentru teste si BI- 2 buc.;? Server blade de backup - 1 buc.;
? Server blade de dezvoltare - 1 buc.;
? Server tip Storage ? 2 buc.: 1 buc. pentru stocarea datelor ce vor rula de pe serverele de lucru si 1 buc. pentru realizarea de business continuity intre cele doua servere tip Storage;
? Switch peste IP ( fibra optica) ? 2 buc. pentru realizarea de business continuity intre cele doua storage;? Librarie arhivare date ? 1 buc. pentru arhivarea tuturor datelor aflate pe serverul de stocare;
? Rack, accesorii si UPS ? 1 buc. pentru instalarea tuturor echipamentelor care fac obiectul acestei achizitii.
Serviciile de transport, instalare si configurare vor fi incluse in pretul produselor.
Livrarea se va face in termen de maxim 20 de zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
Valoarea estimata fara TVA: 727, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a.Garantia de participare: 10.000 lei (valabilitate 30 de zile); b.Garantia de buna executie: 2% din valoarea contractului. (pt. IMM-uri garantiile sunt de 50 %)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantarea se va face de la bugetul de stat;
- plata se va efectua cu OP in cont de trezorerie pana la 27.12.2011, dupa primirea facturii fiscale si semnarea P.V.R.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 - 45 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006;2.Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003;3.Cazier fiscal;
4.Cazier judiciar;
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6.Certificat Constatator eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta;
7.Certificat de inmatriculare eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Balanta contabila la 30.09.2011;
2. Informatii generale. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani: min. 2.100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (cel putin un contract in valoare de minim 700.000 lei (fara TVA);
2.Recomandari/ certificari/ confirmari;
3.Sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent;
4.Sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent;
5.Sistem de management al securitatii informatiei, respectiv ISO 27001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2011 13:00
Locul: sediul Agentiei Nationale de Integritate din b-dul Lascar Catargiu, nr.15, sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050092, Romania, Tel. 021.319.51.80, 021.319.51.81, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA, CONTROL, RELATII PUBLICE SI COMUNICARE
Adresa postala:  B-dul Lascar Catargiu, nr.15, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010661, Romania, Tel. 0372.069.869, Fax:  0372.069.888, Adresa internet (URL):  www.integritate.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer