Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INFRASTRUCTURA PT. EDUCATIE DE CALITATE LA COLEGIUL ,,GIB MIHAESCU"


Anunt de participare numarul 113007/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DRAGASANI
Adresa postala:  STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Localitatea:  Dragasani, Cod postal:  245700, Romania, Punct(e) de contact:  DRAGHICI MARIA, Tel. 0250811990, Email:  [email protected], Fax:  0250811990, Adresa internet (URL):  http: //www.primariadragasani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INFRASTRUCTURA PT. EDUCATIE DE CALITATE LA COLEGIUL , ,GIB MIHAESCU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: MUNICIPIUL DRAGASANI, STR. ALEEA SCOLII , NR.1
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ob.1- Extindere pe verticala (supraetajare) scoala corp 2 si extindere cu corp casascarii si lift, pana la S+P+4E.Ob.2 - Amenajare plan general: refacere teren si aducerea lui la starea initiala siexecutie bransamente noi pentru apa potabila /retea hidranti interiori si canalizare.Ob.3 - Dotari cu echipamente didactice, echipamente pentru pregatirea profesionala, echipamente IT, echipamente sunet si lumini pentru sala pentru studierea artelordramatice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 033, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Gar. de particip. in suma 50.000, 00 lei- Gar. de buna ex. este de 5% din val. contract., fara TVA, si se constit.in conf. cu preved. art. 90 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FONDURI STRUCTURALE FEDR- BUGET NATIONAL- BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- ASOCIERE(CONTRACT DE ASOCIERE)- ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formular 12A-declaratie privind eligibilitatea, 12B-declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, 12C-declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator privind plata obligatiilor catrebugetul local si bugetulstat , certificat constatatoremis de ORC, doc. cedovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? rezultatul exercitiilor financiare si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008 si 2009, media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare formulare12F-declaratie privind lista principalelor lucrari, (constructii de cladiri sau interventii la constructii existente) in ultimii 5 ani, 12G-declaratie privind parte/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, 12H-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ptr. indeplinirea coresp. a contractului de lucrari, 12I-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Personalul de conducere propus pentruexecutarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii); pentru fiecare se va prezenta declaratie de exclusivitate, CV-iuri si copii dupa documentele de atestare profesionala pentru personalul de conducere propus pentru executarea contractului ; -prezentarea a unu sau mai multe contracte similare (constructii de cladiri sau interventii ;la constructii existente) finalizate, insotite de procese verbale dereceptie a lucrarilor, cu o valoare cumulata de min 4.000.000, 00 lei;
-prezentare certificate cu ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 si OHSAS 18001-2004;declaratie privind indeplinire conditii SSM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2011 00:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, AXA PRIORITARA 3, DOMENIUL DE INTERVENTIE 3.4, COD SMIS 7170.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021-3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021-3104642, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala:  STR. VICTORIEI , NR.22, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248624942, Fax:  0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile , incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act alautoritatii contractante pecare-l considera nelegal, incepand cu ziua urmatoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI DRAGASANI- COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  PIATA PANDURILOR, NR.1, Localitatea:  DRAGASANI, Cod postal:  245700, Romania, Tel. 0250811990, Fax:  0250811990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer