Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Infrastructura strazi


Anunt de participare numarul 4018/02.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Dunarii, nr.71, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Gavrila, Tel.021270.4770, Email: [email protected], Fax: 021270.4644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Infrastructura strazi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: oras Voluntari-cartier Pipera
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea retelei de ape pluviale si menajere si reabilitarea sistemului rutier existent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 187, 000, 000 si 225, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara 2.500.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit furnizor : finantarea pe baza unui credit a carui obtinere este in sarcina ofertantului. Platile se vor face prin bilete la ordin scadente in perioada 2008-2016
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
resurse financiare reale, mijl.financiare de realizare cashflow de executie, acces la linii de credit confirmate de banci, prezentare dovezi privind posibilitate finantare, capacitate de a asigura creditele si demonstrarea capacitatii financiare si capacitate interna sau acces la resurse externe
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completare formular B si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-financiara2.Solvabilitate patrimoniala3.Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.informatii prezentate cu privire la: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani 64.500.000 RON reprezentand 18.297.872, 34 euro.-asigurarea riscului profesional2.Valoarea acestui indicator trebuie sa fie mai mare de 30%3.Valoarea acestui indicator trebuie sa fie mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcapacitatea tehnica2.Informatii privind subcontractantii/asociatii
3.Fisa de experienta similara4.Recomandari5.Informatii privind dotarile specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani formularul C 5- atestarea tehnica a societatii2.completare formular D3.Incheierea in ultimii 3 ani a unor contracte de executie lucrari in valoare cumulata de minim 77000000 RON, reprezentand 21843971, 63 euro si a unui contract cu credit furnizor cu o valoare egala sau mai mare de 12500000 lei, reprezentand 3546099, 29 euro si al carui obiect a fost executia de lucrari similare.Contractul trebuie sa cuprinda lucrari de asfaltare in mediu urban.4.recomandare fiecare lucrare similara5.utilaje si echipamente functionale - formular E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria autoritatii contractactante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
05.04.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213404642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Oras Voluntari
Adresa postala: Bdul Dunarii, nr.71, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.0212704770, Fax: 0212704644
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer