Licitatie Publica - INGRASAMINTE AZOTATE
Anunt de participare numarul 95170/01.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INGRASAMINTE AZOTATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a Directie Silvice Neamt din str. Nordului nr. 4, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
4 tipuri de ingrasaminte azotate: azotat de amoniu, uree, complex 20-20-0, nitrocalcar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
38, 1 tone ingrasaminte, conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 048RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
500 lei garantia de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular Informatii generale;
b.Completare si prezentare formular Declaratie privind eligibilitatea;
c.Completare si prezentare formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
d.Completare si prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
e.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabil la data deschiderii ofertelor original sau copie (in cazul prezentarii unei copii se va mentiona faptul ca este conforma cu originalul si va fi semnata si stampilata de persoana autorizata);
f.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor original sau copie (in cazul prezentarii unei copii se va mentiona faptul ca este conforma cu originalul si va fi semnata si stampilata de persoana autorizata);
g.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului sau de catre Camera de Comert si Industrie;
h.Persoane juridice / fizice straine documente in traducere legalizata care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Prezentarea formularului Informatii generale; ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 100.000 lei, fara T.V.A.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani;
b.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinitin ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare de minim 50.000 lei, fara T.V.A., prin completarea si prezentarea formularului Experienta similara;
c.Se va prezenta o copie a contractului respectiv; produsele similare furnizate in acest contract se vor regasi si in formularul Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3ani;
d.Certificat de inregistrare pentru comercializarea produselor, vizat pentru anul in curs;
e.Ofertantul va prezenta o recomandare favorabila sau un document constatator favorabil eliberat de catre un beneficiar;
f.Completarea si prezentarea formularului Acord de subcontractare - solicitat numai in cazul subcontractarii;
g.Completarea si prezentarea formularului Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - solicitat numai in cazul subcontractarii,
h.Completarea si prezentarea formularului Acord de asociere - solicitat numai in cazul asocierii;
i.Prezentare proiect de contract insusit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S43-062609 din 04.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilot
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 15:06