Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inhibitor de coroziune


Anunt de participare (utilitati) numarul 142608/21.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL S.A.
Adresa postala: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800058, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SGRUMALA, Tel. +40 0236473380, Email: [email protected], Fax: +40 0236473367, Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inhibitor de coroziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Galati, Judetul Galati
Uzina de apa
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inhibitor de coroziune pentru protectia impotriva coroziunii a conductelor de distributie a apei reci potabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24963000-2 - Produse anticorozive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele precum si cantitatile ce urmeaze a fi achzitionate sunt prezentate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 475, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare = 40.000 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - numerar la Caseria societatii - OP ? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. - un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau societate de asigurari (model Formularul 8 - Formulare) ? in original In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se det. echivalentul lei/euro la intocmirea of.va fi: cu 5 zile lucratoare inainte de data limita dep. of. (nu se va lua in considerare ziua depunerii). 1.Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Constituire: printr -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) si cazier judiciar al operatorului economic. Dupa caz, se va completa si de catre tertul sustinator.-Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006). Dupa caz, se va completa si de catre tertul sustinator; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. AC va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ord. M FP nr. 752/2006; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data depunerii ofertelor, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificatului de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010- Formularul nr. 8 ?IV: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.5 - Certificat de participare cu oferta independenta) .
Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006?: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 3 ? Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006). Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC, precum si cele ce participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Gelu Stan, Podaru Nita, Andresan Elena, Sgrumala Camelia , Cazan Violeta , Tache Dragos , Todosi George , Virgil State , Tanu Viviana , Iconau Lucia. In cazul documentelor emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi transmise in copie insotite de traducere autorizata. Pentru persoane juridice romane:
Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei?Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs. In cazul documentelor emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi transmise in copie insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 6) continand date de identificare ale ofertantului, conform formularului propus si cifra de afaceri ? media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani. Documente relevante: bilantul contabil din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), inregistrat la organele competente sau orice alte documente prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind situatia economico-financiara Informatii
Generale - Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari (formular 7.1), contracte similare de produse efectuale in ultimii 3 ani, care va contine: valori, perioade de livrare, beneficiari de contract, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind capacitatea tehnica - Principalelor livrari de
produse similare - Formularul 7.1
Experienta similara (formular 7.2) in ultimii trei ani: min. 1 ? max. 5 contracte de produse similare care insumate sa ajunga la valoarea de 2.475.000 lei fara TVA, valarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit prin intermediul acestei proceduri. De la beneficiarul de produse similare cu cele din C.S., declarat, se vor prezenta certificate/documente emisede catrebeneficiar, din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare si valoarea acestuia.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind capacitatea tehnica -Experienta similara -Formularul 7.2
Sistemul de asigurare a calitatii aplicat - Certificatul SR EN ISO 9001/2008
sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau
echivalent, valabil la data depunerii ofertei. Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate; dupa caz si traducerea legalizata.Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica a prezentei proceduri, doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P. Refuzul unui op. ec. de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de lic. elec. este asimilat cu retragerea ofertei si pierderea garantiei de participare, in conf. cu disp. art. 87 alin1, lit. a), din HG. nr. 925/2006.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Numarul de runde ale L.E.: 1 (una). Durata runda: 1 (una ) zile.Operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica va fi cel cu pretul cel mai scazut dupa desfasurarea rundei L.E.Daca dupa finalizarea rundei, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 003/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2013 12:00
Locul: SC Apa Canal SA Galati Str. C.Brancoveanu nr. 2- Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA Galati - Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. C. Brancoveanu nr. 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 80058, Romania, Tel. +40 236473380, Email: [email protected], Fax: +40 236473367, Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2013 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer