Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Injectie de putere str.T.Vladimirescu, Simleu Silvaniei


Anunt de participare numarul 121566/21.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRA
Adresa postala:  Str. Toplita, Nr.150, Localitatea:  Zarnesti, Cod postal:  505800, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Patrulescu, Tel. 0268223165, Email:  [email protected], Fax:  0268223008, Adresa internet (URL):  www.pcrai.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management tehnic si financiar al proiectului cu nr. SEE/B/0010/2.3/X?Managementul integrat al diversitatii biologice si de peisaj pentru dezvoltarea regionala durabila si conectivitatea ecologica in Carpati ? Bioregio Carpati?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Principala locatie va fi Zarnesti, Brasov si toate locatiile prevazute in proiect
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management tehnic si financiar al proiectului cu nr. SEE/B/0010/2.3/X?Managementul integrat al diversitatii biologice si de peisaj pentru dezvoltarea regionala durabila si conectivitatea ecologica in Carpati ? Bioregio Carpati?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin acest contract Autoritatea Contractanta doreste sa selecteze experti care au pregatirea necesara pentru asigurarea managementului tehnic si financiar al proiectului implementat de Autoritatea Contractanta si sa asigure sprijin tuturor partenerilor din proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 363, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 3630 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat din Programului de Cooperare Transnationala Sud-Estul Europei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.Declaratii privind calitatea de participant: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDocumentele solicitate vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010.Se va completa Formularul nr. 4.1.3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat123.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. 1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul A15)Ofertantul a derulat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, unul sau mai multe contracte de servicii management de proiect cu finantare europeana sau contracte in implementarea proiectelor cu finantare europeana.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor contracte in copie, recomandari din partea beneficiarilor in original sau copie conform cu originalul.B. Informatii referitoare la personal:
B.1. Documente :
- Declaratie privind personalului responsabil pentru indeplinirea contractului (Formularul A14).
- Angajamentul ofertantului precum ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (Formular nr.2);
- Lista personalului calificat (experti cheie) va cuprinde personal calificat in toate domeniile necesare managementului tehnic si financiar al proiectului nr. SEE/B/0010/2.3/X?Managementul integrat al diversitatii biologice si de peisaj pentru dezvoltarea regionala durabila si conectivitatea ecologica in Carpati ? Bioregio Carpati?
-CV-urile personalului- Copii ale diplomelor, certificatelor, atestatelor mentionate in CV ?uri-extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare sau alte documente de referinta conform CV;
Lipsa acestor documente va determina comisia de evaluare sa nu ia in considerare informatiile din CV- Declaratii de disponibilitate (Formular nr.1);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract de management, al unui proiect cu finantare europeana cu minim 3 parteneri din tari diferite (proiectul care urmeaza a fi implementat are 16 parteneri din 9 tari diferite necesitand experienta in gestionarea proiectelor cu multi parteneri), in valoare de cel putin 363000 ron sau echivalent in euro.Minim un contract de consultanta pentru proiecte cu finantare europeana in domeniul protectiei mediului/arii protejate (proiectul care urmeaza a fi implementat se desfasoara in mai multe arii protejate, deciziile de management trebuind sa tina cont si de componenta biodeversitate, experienta in acest domeniu fiind solicitata).Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractul(ele)prezentat in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara.Nota: Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 10
Experienta similara (contracte similare) - 70 pct;Experienta personalului angajat - 30 pct;Toti candidatii care au minim 70 puncte vor fi invitati sa participle la etapa urmatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2011 12:00
Locul: Str. Toplita 150, Zarnesti 505800
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectului nr. SEE/B/0010/2.3/X?Managementul integrat al diversitatii biologice si de peisaj pentru dezvoltarea regionala durabila si conectivitatea ecologica in Carpati ? Bioregio Carpati?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului de Cooperare Transnationala Sud-Estul Europei)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art.256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RNP Romsilva Administratia Parcului National Piatra Craiului RA
Adresa postala:  Str. Toplita 150, ,Localitatea:  Zarnesti, Cod postal:  505800, Romania, Tel. 0268223165, Email:  [email protected], Fax:  0268223008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2011 21:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer