Licitatie Publica - INLOCUIESTE ANUNT NR. 21046/26.06.2007 - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA PROVITA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 21181/27.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Provita de Jos (Consiliul Local al Primariei Provita de Jos)
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 168, Localitatea: Provita de Jos, Cod postal: 107475, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Dumitrescu, Tel.0244354227, Email: [email protected], Fax: 0244354792, Adresa internet (URL): www.primarieprovitadejos.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Comuna Provita de Jos (Consiliul Local al Primariei Provita de Jos)
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 168, Localitatea: Provita de Jos, Cod postal: 107475, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.0244354227, In atentia: IONESCU ANICA, Email: [email protected], Fax: 0244354792, Adresa internet (URL): www.primarieprovitadejos.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INLOCUIESTE ANUNT NR. 21046/26.06.2007 - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA PROVITA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA PROVITA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIET DE SARCINI, MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZI DIN COMUNA PROVITA DE JOS, JUD. PRAHOVA, PRIN ASFALTAREA SAU BETONAREA PARTII CAROSABILE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3703 ml
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 490, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 20000 RON (scrisoare de garantie bancara)GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURI SAPARD SI BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ACCEPTA ASOCIEREA CU CONDITIA RESPECTARII PREVEDERILOR O.U.G. NR.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181
3. CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA (COPIE LEGALIZATA)
4. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI (COPIE LIGALIZATA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE, ACHITATE CONFORM LEGII (COPII LEGALIZATE
2. REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI3. DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII4 ANI (TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN 2500000 EURO)3. ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI (12F)
2. LISTA PRINCIPALELOR SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI (12E)
3. DECLARATIE PRIVIND DOTARILE CU UTILAJE SI ECHIPAMENTE TEHNICE (12H)
4. DECLARATIE PRIVIND PARTILE SUBCONTRACTATE (12G)
5. DECLARATIE PRIVIND SITUATIA DE PERSONAL (12I) + CV-URI + ATESTATE MLPTL SI ISC + ATESTAT TEHNIC APDP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.111533100260
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI PROVITA DE JOS
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 12:00
Locul: PRIMARIA PROVITA DE JOS , JUDETUL PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI SOCIETATILOR PARTICIPANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 13:56