Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuieste anuntul nr. 2585 (SEAP) si nr. 2007-44180-RO (OJEU) - Servicii de hranire


Anunt de participare numarul 5592/20.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara01158
Adresa postala: Str. Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea-Nicolae Raichici, Tel.(+4) 0266 314006, Email: [email protected], Fax: (+4) 0266 312985
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuieste anuntul nr. 2585 (SEAP) si nr. 2007-44180-RO (OJEU) - Servicii de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01158 Miercurea-Ciuc, str. Harghita nr. 203, jud. Harghita, cod postal 530152, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M. 01158 Miercurea-Ciuc si unitatile arondate (U.M. 01101 Miercurea-Ciuc si U.M. 01079 Miercurea-Ciuc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
hranirea unui efectiv mediu zilnic de maxim 430 persoane - cu posibilitatea diminuarii, respectiv majorarii efectivului, zilnic, la normele de hrana conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 119, 298.55RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungirea contractului de prestari servicii cu pana la 4 (patru) luni
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 7 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 26.000 RON, sub forma de scrisoare bancara- Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat de la bugetul de stat; plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- confirmari privind plata obligatiilor catre bugetul de stat
- certificat constatator si/sau de inscriere mentiuni emise de Oficiul Registrului Comertului
- certificat de inregistrare fiscala
- contractul de societate
- statutul societatii si acte aditionale
- licenta de fabricatie pentru punctele de lucru
- autorizatie pentru comercializarea cafelei si bauturilor alcoolice pentru punctele de lucru
- autorizatii sanitare si sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport marfa si pentru punctele de lucru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
- bilantul contabil la 31.12.2006
- document care certifica lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani
- document care certifica solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 4.000.000 RON sau echivalentul a 1.182.592 EURO- lichiditatea generala medie pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare- solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 30% si cu tendinta crescatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fise de informatii generale si de experienta similara, recomandari, organigrama societatii
- declaratii si situatii privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, subcontractantii, obligatiile contractuale, personalul angajat, asigurarea cu echipamente si personal strict necesare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- operatorul economic sa aiba o vechime de minim 3 ani- in ultimii trei ani operatorul economic a indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea activitatii de hranire si care a avut valoarea de minim 200.000 RON fara TVA sau echivalentul a 59.130 EURO fara TVA- operatorul economic sa puna la dispozitie la sediul contractantului minim tehnica prevazuta in documentatia de atribuire- operatorul economic sa poata asigura la sediul contractantului minim personalul de specialitate prevazut in documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-733/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 10:00
Locul: La sediul U.M. 01158 Miercurea-Ciuc, str. Harghita nr. 203, jud. Harghita, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al autoritatii contractante (Unitatea Militara 01158 Miercurea-Ciuc)
Adresa postala: strada Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+4) 0266 314006, Email: [email protected], Fax: (+4) 0266 312985
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer