Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - inlocuire anunt 37179/24.10.2007 -Protectia D.J. pe timp de iarna, combaterea lunecusului si a inzap.iarna 2007-2008, sector II


Anunt de participare numarul 37313/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, Directia Logistica, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, CAM 417, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/514545 int 279, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, CAM. 66, INTRAREA D, PARTE, REGISTRATURA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545/167, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
inlocuire anunt 37179/24.10.2007 -Protectia D.J. pe timp de iarna, combaterea lunecusului si a inzap.iarna 2007-2008, sector II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: PE DRUMURILE JUDETENE DE PE TERITORIUL JUDETULUI PRAHOVA, SECTOR II, cuprins intre DJ 101D - DN1 - DJ 100B (Balta Doamnei)si Bucov - Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita - 108, 748 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARE DE SERVICII AVAND CA OBIECT PROTECTIA DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA, COMBATEREA LUNECUSULUI SI A INZAPEZIRII IN IARNA 2007-2008, IN RETEAUA DE DRUMURI JUDETENE, SECTOR II, cuprins intre DJ 101D - DN1 - DJ 100B (Balta Doamnei)si Bucov - Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita - 108, 748 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROTECTIA DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA, COMBATEREA LUNECUSULUI SI A INZAPEZIRII IN IARNA 2007-2008, IN RETEAUA DE DRUMURI JUDETENE, SECTOR II, cuprins intre DJ 101D - DN1 - DJ 100B (Balta Doamnei)si Bucov - Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita - 108, 748 km
Valoarea estimata fara TVA: 139, 843RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2007 pana la 14.03.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, SECT. II - 2100 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 7% DIN VALOAREA FARA T.V.A. A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaartie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de O.R.C., Certificat de inregistrare firma, Alte documente specificate in D.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata impoyitelor si a contributiilor de asigurari sociale la data de 30.09.2007, Certificat constatator privind obligatiile de plata la bugetele locale la trim III 2007, bILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERINTA PENTRU CIFRA DE AFACERI MEDIA PE ULTIMII 3 (TREI)ANI, SA RESPECTE URMATOAREA CERINTA- 419530 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Infoprmatii privind capacitatae tehnica, informatii lucrari similare, informatii utilaje, informatii personal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara care sa respecte cerinta - sect. II - 41530 LEI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Consiliului Judetean Parhova, b-dul Republicii, nr. 2-4, etaj 2, cam. 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA LOGISTICA, ETAJ IV, B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR.3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA, NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ,Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer