Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire AT 200 MVA in statii electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 62955/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAn Popa Nimigean, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire AT 200 MVA in statii electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia Electrica Timisoara: calea Mosnitei nr.2 Jud. Timis CP 300547 Statia CFR transcontainere Semenic- Timisoara
Statia Electrica Baia Mare III DJ 182 Baia Mare-Targu Lapus Statia CFR Baia Mare
Statia ElectricaFlorestiLocalitatea Floresti E60-Cluj Napoca Oradea (km7) Jud. Cluj Statia CFR Cluj
Statia Electrica de transformare 220/110 kV Salaj Str. Depozitelor nr.7 Zalau jud. Salaj Statia CFR Zalau
Statia Electrica Barbosi DN 2D Tecuci Galati km 8 statia CFR Malina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuire AT 200 MVA in statii electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31170000-8 - Transformatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
inlocuire AT 200 MVA in statii electrice- Statia Timisoara- 1 bucata- Statia Baia Mare III- 1 bucata- Statia Floresti- 1 bucata- Statia Salaj- 1 bucata- Statia Barbosi-2 bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 750, 000 si 55, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare, este de 150.000, 00 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, PLATILE PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani a fost condamnat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda si / sau spalare de bani.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu________________________________________________>40%Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lungIndicatorul privind lichiditatea se va calcul si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante_____________________>100%Datorii curenteSe vor prezenta copia bilantului contabil pe ultimul an fiscal, inregistrat laAdministratia Financiara.
In cazul asoscierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati.Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai micade 10.000.000, 00EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport. Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere. CV-urile acestor persoane cat si ale personalului cu responsabilitati de conducere pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati. Experienta ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa fie persoana juridica inregistrata capabila sa indeplineasca obiectivul contractului. Informatii generale. Autorizare. Experienta similara ultimii 3 ani. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un achizitor/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea achizitorului/clientului respectiv. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii si mediului. Dovezi privind functionarea sistemului de managementul calitatii si mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2008 10:30
Locul: Str. Armand Calinescu nr. 2-4, etaj 6, sector 2, Bucuresti .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR PARTICIPANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DA se obtine in baza unei solicitari anterioare transmisa prin fax: 021 3035980. Documentatia de atribuire se poate ridica pe baza unei imputerniciri de la: Serviciul Achizitii Publice Investitii si Mentenanta, strada Armand Calinescu nr. 2/4 etaj 6, camera 621, D-na Calugarita Veronica, 021 30 35 702;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA S.A. - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035788, Fax: 021 3035830
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer