Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire AT1 200/200/60MVA din statia 220/110/20kV FAI cu un autotransformator nou proiectare


Anunt de participare (utilitati) numarul 86543/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456021 3035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire AT1 200/200/60MVA din statia 220/110/20kV FAI cu un autotransformator nou proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia 220/110/20 kV F.A.I. - sat Valea Lupului, DN 28 Iasi-Tg. Frumos km 9, comuna Valea Lupului, judetul Iasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei de proiecatre in vederea inlocuirii AT1 200/200/60MVA din statia 220/110/20kV FAI, judetul Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de proiectare vor cuprinde:
-etapa de inginerie;
-intocmire proiect tehnic, care va include caietul de sarcini, pe specialitati, detalii deExecutie, verificare proiect de catre verificatori de proiecte atestati de catre organele in drept, in conditiile legii;intocmirea Planului de securitate si sanatate;intocmirea documentatie as-built;
-completarea planului topo-cadastral, in format electronic, cu elementele corespunzatoare noii situatii a autotransformatorului;
-stabilirea locurilor posibile de depozitare a autotransformatorului vechi in incinta statiei si a cheltuielilor necesare conservarii corespunzatoare a autotransformatorului in locurile stabilite;
-asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inlocuire a AT 200/200/60 MVA din statia 220/110/20 kV FAI cu un autotransformator nou furnizat de S.C. RETRASIB S.A. Sibiu.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 900 lei, fara TVA, valabila pana in data de 08.12. 2009. Garantia de buna executie este 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane fizice/ juridice romane: Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 2 ST Bacau). Certificat emis de Registrul Comertului original sau copie legalizata si formular 3 ST Bacau- (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ).
Confirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor (se vor prezenta originale sau copii legalizate, cu stampilasi semnatura reprezentantului legal autorizat sa semneze oferta al operatorului economic).Inregistrarea-copie, obiectul de activitate-original sau copie legalizata, atestatANREpentru prestarea serviciului solicitat copie).
Pentru persoane fizice/ juridice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit si atestatANREpentru prestarea serviciului solicitat copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre operatorul economic, in special pentru asigurarea controlului calitatii, insotita de urmatoarele documente: lista cu membrii echipei de proiect (din care sef de proiect), inclusiv verificatori tehnici de proiecte; diploma de studii (copie) si C.V.-urile pentru membrii echipei de proiect; documente de autorizare pentru verificatori tehnici de proiecte (copie); nominalizarea coordonatorului in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului.
-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandarea sau certificatul emis conform HGR 1337/2006, pentru contractul prezentat (copie dupa paginile din contract care contin informatiile solicitate si din care sa rezulte obiectul contractului -prima si ultima pagina; copie dupa procesul-verbal de predare a documentatiei la beneficiar).
-operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale precum si a experientei similare cu respectarea OUG 34/2006, art.190 coroborate cu prevederile HGR 925/2006, art.11^1, cu completarile si modificarile ulterioare
- certificatul sistemului de management al calitatii si mediului operatorului economic-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Cererilede clarificari vor fi depuse panain data de 01.10.2009
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.12.2009
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2009 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, sioperatori economici sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer