Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INLOCUIRE CONTOARE DE ENERGIE ELECTRICA MONOFAZATE IN JUDETUL CALARASI, CONSTANTA SI TULCEA


Anunt de participare (utilitati) numarul 56396/23.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: MEMENDUF ANISOARA, Tel.0241.80.53.07, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INLOCUIRE CONTOARE DE ENERGIE ELECTRICA MONOFAZATE IN JUDETUL CALARASI, CONSTANTA SI TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Judetul Calarasi
Judetul Constanta
Judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 197, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente trimestriale, iar prestarea se va face lunar, in baza unei comenzi de lucru lansata de achizitor.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuire contoare monofazate de energie electrica scadente la verificarea metrologica periodica in toate cele 3 judete. Autoritatea contractanta va incheia un singur acord cadru cu un singur operator economic sau cu o asociatie de doi sau mai multi operatori economici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50911000-4 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul de prestatii minim/maxim ce pot fi executate pe durata acordului cadru sunt cuprinse in anexa 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 197, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare (RON): 5.000/2.500 ptr.I.M.M.;garantia de buna executie este de 10% (5% ptr IMM) din val.contr.fara TVA. decl.privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip, eliberate de autoritatile competente in original si copie) la data 31.05.2008;Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal;Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit ptr.persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind cifra de afaceriglobala;Informatii privind situatia financiara; Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2007 din bilantul ultimului an; In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente; Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat emis de A.N.R.E. tip B;Aviz emis de B.R.M.L. pentru activitatea de montare contoare de energie electrica conform I.M.L. 6-05 *Avize*;lista care va cuprinde serviciile prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciului ofertat si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de autoritatea contractanta, serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari, care sa dovedeasca valoarea contractului pentru care s-a facut certificarea;Declaratie privind personalul; Lista cu personal autorizat minim grad II B conform Ordinul A.N.R.E. nr.25/2007 si incadrat in cel putin grupa a IV-a conform NSSM-TDEE 65/2002;Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje; Anexa 3 la caietul de sarcini completata cu numarul maxim de inlocuiri/luna care poate fi asigurat de operatorul economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform informatiilor prezentate in sectiunea I - Fisa de Date a achizitiei Cap.IV-2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita prin numerar la sediul aut.contr.sau OP in contul RO 62 CITI 000 000 070 008 6003 deschis la Citibank Romania SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 11:00
Locul: str. Nicolae Iorga nr.89A, loc. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va obtine in urma transmiterii unei scrisori de intentie la fax 0241/805311; Aut.contr.va pune la dispoz.docum.in maxim 4 zile de la data primirii scrisorii de intentie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al aut.contr.pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA
Adresa postala: STR.NICOLAE IORGA NR.89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805046, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2008 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer