Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire echipament primar si secundar, inclusiv celulele CFR 1 si CFR2 in statia de 110/20KV Rosiori de Vede


Anunt de participare (utilitati) numarul 126109/15.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gherghina Tudor, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire echipament primar si secundar, inclusiv celulele CFR 1 si CFR2 in statia de 110/20KV Rosiori de Vede
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sucursala Regionala CF Craiova, statia de 110/20kV Rosiori de Vede
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de proiectare consta in: elaborarea proiectului tehnic si detaliile de executie , iar Executia lucrarilor consta in : inlocuirea echipamentelor primare, inlocuirea echipamentelor de circuite secundare, realizarea de lucrari de constructii (demolarea fundatiilor existente, sapaturi pentru fundatiile noi, realizarea de fundatii noi si alte lucrari adiacente).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de proiectare va cuprinde urmatoarele documentatii:
- documentatiipentru aviz de mediu ? 2 exemplare;
- documentatii pentru alte avize ? 6exemplare(2exemplare/aviz solicitat in certificatul de urbanism);
- documentatie pentru autorizatie de construire ? 2 exemplare;
- documentatie de demolare;
- Pth+DE+ Caiete de sarcini ? 5 exemplare avizate de CTE a SC CEZ Distributie SA;
- Deviz general ? 2 exemplare;
- Exemplar confidential ? 1 exemplar;
- Fise tehnice pentru utilaje;
- Documentatie pentru organizare de santier -2 exemplareLucrarile prevazute constau in inlocuirea urmatoarelor echipamente din celulele LEA CFR1 si CFR2: ? Inlocuirea echipamentelor primare constand in :
- inlocuirea intrerupatoarelor, tip IUP 110KV, existente, cu altele de constructie moderna, avand mediul de izolatie si stingere in SF6, avand mecanismul de actionare cu resort, echipat cu doua bobine de declansare;
- inlocuirea transformatoarelor de curent 110KV, existente, cu transformatoare de curent cu izolatie SF6;
- inlocuirea transformatoarelorde prezenta tensiunii 110kv, existente, cu transformatoare de tensiune cu izolatie in SF6.
? Inlocuirea echipamentelor de circuite secundare, constand in :
- inlocuirea releelor de protectie existente cu relee de tip nou;
- inlocuirea cablurilor de masura intre transformatoarele de curent si de tensiune si dulapurile de cleme (X mK), dulapurile de protectie (PP) si masura (Pco);
- racordarea cofretului de comanda al intrerupatorului la dulapul de cleme al fiecarei celule;
- racordarea cablurilor noi de comanda si semnalizarea la dulapul de cleme al fiecarei celule, respectiv la panourile de protectie (nPP) si comanda (nPC);
- realizarea adaptarilor necesare pentru folosirea celei de-a doua bobine de declansarea noului tip de intrerupator;
- montarea in dulapurile de cleme, de sirul de cleme suplimentare pentru infasurarile secundare ale transformatorilor de curentsi de tensiune.
? Realizarea de lucrari de constructii, constand in: demolarea fundatiilor existente, sapaturi pentru fundatii noi.
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10000 lei; Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVA; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006;
Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice;
Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM, daca este cazul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaledin care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010); cifra de afaceri solicitataminim 1.700.000 lei.Bilanturile contabile anii 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani (pt. proiectare), a lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similara: Pentru proiectare: ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a unui contract sau maxim trei contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 70.000 lei;Pentru executia de lucrari: in ultimii 5 ani a executatun contract sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 750.000 lei.Informatii privind subcontractantii.In cazul in care nu vor fi parti subcontractate , se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.Declaratie care contine informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin Autorizatie ANRE gradul IVA si IVB, Atestat ANRE tip E1si E2.Certificate ISO 9001:2000/2008, SR EN ISO 14001, OH SAS 18001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii, protectiei muncii si sanatatii si securitatii muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/431/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Craiova, B-dul Decebal nr. 1, Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentului anunt de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2011 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer