Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire echipament primar (TT si TC) in statia Dumbrava-executie


Anunt de participare (utilitati) numarul 5449/14.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Transport Bacau-Serviciul Comercial, Tel.0234207165, In atentia: ing.Maria Draghia, Email: [email protected], Fax: 0234517456
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Sucursalei Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire echipament primar (TT si TC) in statia Dumbrava-executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia de transformare 110/220 kV Dumbrava, loc Dumbrava Deal, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si inlocuirea echipamentului primar (TT si TC) in statia electrica Dumbrava, in vederea implementarii sistemului de comanda control 110 kV;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuirea intregului echipament primar (TT si TC) in statia electrica Dumbrava, in vederea implementarii sistemului de comanda control 110 kV;
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.garantia de participare in valoare de 50000 (valabila 60 de zile)lei; 2.garantia de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, Ord ANRMAP 155/2006);Certificat emis de Registrul Comertului, si formular 12B din Ord. 155 al ANRMAP (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006); comfirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor;persoane fizice/ juridice romane-Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea, obiectul de activitate, structura actionariat); persoane fizice/ juridice straine -documente care dovedesc orice forma de apartenenta d.p.d.v. profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, 31 decembrie2006, vizat si inregistrat de organe competente; informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 7500000 lei; indicatorul procentual al lichiditatii generale min 100%; indicatorul procentual al solvabilitatii patrimoniale minim 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare livrare produse; lista subcontractanti; inf.oblig. contract. in desfasurare; inf. privind utilajele, echip., laboratoare autoriz. coresp., dotari; inf. asig.pers. specialitate (pregat. profesionala, calitate, electricieni gr.III autorizare); exp. similara ultimii 5 ani(eliminatoriu); certificarea sist. calitatii; certificat ANRE (E2 si E1); Planul calitatii pt. o activit. relevanta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
economic
70%
Descriere:
2.
tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se obtine in baza unei solicitari scrise si se achita cu numerar la casieria Sucursalei Transport Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2007 13:00
Locul: Sediul Sucursalei Transport Bacau, Strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, delegati UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.272(2) in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA SA-Bucuresti-Sucursala Transport Bacau-Compartiment Juridic
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer