Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire izolatie uzata pe LEA 110 kV ,JUD. Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 8853/04.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel.0241.80.53.08, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa internet (URL): Constanta, str. Nicolae Iorga nr.89A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire izolatie uzata pe LEA 110 kV , JUD. Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: traseu: LEA 110 kV Medg.Sud-Medg.1 si Medgidia Sud-Baneasa, LEA 110 kV Basarabi-Lumina, LEA 110 kV Basarabi-Tataru, LEA 110 kV Tataru-Pelinu-Neptun, LEA 110 kV Medgidia Nord-Mircea Voda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire izolatie uzata pe LEA 110 kV, jud. Constanta - 5 loturi
Se va incheia cate un contract de executie pentru fiecare lot in parte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LEA 110 kVAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare, in conformitate cu legislatia in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 574, 096 si 7, 423, 121RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
I.garantie particip: 1)8000RON(4000RON IMM);2)30000RON(15000RON IMM);3)18000RON(9000IMM);4)14000RON(7000RON IMM);9000RON(4500RON IMM)II.garantia de buna exec.10%(5%IMM)din val. contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificate privind plata impozitelor catre stat si locale la 28.02.07, pentru persoane juridice romane: certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, pentru pers. juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, Declaratie IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala (2003-2005). Inf.privind situatia financiarala data de 31.12.2005 din bilantul ultimului an.(Lichiditate generala , Solvabilitate patrimoniala).In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2005, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE exec si proiect. LEA 110 kV, Lista cu lucr. similaredin ultimii 5 ani, pt. fiecare lot cu o val.insumata = val.oferta prez., de certificari de buna executie, inf. privind personalul tehnic, inf. dotari cu utilaje, inst, echip.tehnice , inf. subcontractant, certificari calitate si dosarul privind sist.propriu de conducere si asig. a calitatiilucr, liste proceduri de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul mentionat este specificat pentru un singur lot. Se achita prin numerar sau OP in contul RO21RNCB0114032051360001 BCR Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2007 11:00
Locul: Constanta, str. Nicolae Iorga nr.89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616, Email: [email protected], Fax: 0241616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2007 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer