Licitatie Publica - Inlocuire partiala conducte termoficare - Loturile nr. 7 si nr.8
Anunt de participare (utilitati) numarul 80315/16.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel.0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0241585300, In atentia: Dragomir Constantin, Email: [email protected], Fax: 0241511200
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0241585300, In atentia: Dragomir Constantin, Email: [email protected], Fax: 0241511200
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Sucursale Electrocentrale Constanta, Tel.0241585300, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241511200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire partiala conducte termoficare -Loturile nr. 7 si nr.8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua de termoficare a Municipiului Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire partiala conducte termoficare -Loturile nr. 7 si nr.8, lucrari de demontare si de inlocuire conducte la reteaua de temoficare a orasului Constanta, conform Caietelor de Sarcini atasate prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea este impartita in 2 loturi, conform caietelor de sarcini ataste prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 169, 310RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.08.2009 pana la 15.09.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 7 = 1000 lei; Lot 8 = 1200 lei ( valori fara TVA ).Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani, conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia uneilucrari asemanatoare ( acelasi cod CPV ) si care a avut o valoare minima : - Pentru Lot7 -30000lei;
- Pentru Lot8 -71000lei fara TVA;
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; Informatii privind subcontractanti cu precizarea partii de contract pe care o va executa fiecare; Standarde de asigurarea calitatii ( prezentarea unei dovezi privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor dinstandardul SR-EN-ISO 9001-2008);Pentru depozitarea produselor inerte (moloz, pamant), a deseurilor de vata mineralarezultat din demolare se va prezenta contract (precontract/intelegere) cu o firma autorizata de autoritatea de mediu pentru depozitarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2411/15.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 12:00
Locul: Sala de sedinte a Sucursale Electrocentrale Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicitii ai ofertantiilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleous nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTROCENTRALE BUCURESTIS.A. S.E. Constanta
Adresa postala: Bl. Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Tel.0241 585300, Email: [email protected], Fax: 0241 511200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 16:08