Licitatie Publica - Inlocuire partiala conducte termoficare (Dn 800mm intre UI19-N6 ; Dn 800mm de la CR PT46 spre CVS3; Dn 900 mm intre N19-U17 ; Dn 800mm intre C17 spreC18; Dn 900 mm de la FI13 spre fost CVS1; Dn 500 mm de la C12 spre C11;Dn 1000mm in CB incinta Palas;Dn 6
Anunt de participare (utilitati) numarul 102617/21.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 0241585300, In atentia: Raciala Maria, Email: [email protected], Fax: 0241511200
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 0241585300, In atentia: Raciala Maria, Email: [email protected], Fax: 0241511200
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Tel. 0241585300, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241511200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire partiala conducte termoficare (Dn 800mm intre UI19-N6 ; Dn 800mm de la CR PT46spre CVS3; Dn 900 mm intre N19-U17 ; Dn 800mm intre C17 spreC18; Dn 900 mm de la FI13 spre fost CVS1; Dn 500 mm de la C12 spre C11;Dn 1000mm in CB incinta Palas;Dn 600mm de la C6 spre C5; Dn 600mm de la C7 spre C8)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe reteaua de termoficare a municipiului Constanta si in incinta CET Palas
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire partiala conducte termoficare-lucrari de demontare si de inlocuire conducte la reteaua de termoficare oras Constanta si in incinta CET Palas, inclusiv lucrari de refacere a tramei stradale, in conformitate cu caietele de sarcini atasate prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45233223-8-Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea este impartita in 9 loturi, conform caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 926, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.08.2010 pana la 10.09.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1=3700lei, Lot2=1400lei, Lot3=2200lei, Lot4=2000lei, Lot5=1200lei, Lot6=1300lei, Lot7=85lei, Lot8=1250lei, Lot9=1350lei(fara TVA), Garantie de buna executie 10% din val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie: Lot1-1326400 lei, Lot2-511410lei, Lot3-764420lei, Lot4-730450lei, Lot5-462700lei, Lot6-472690lei, Lot7-15570lei, Lot8-468230lei, Lot9-487300lei, fara TVA, conform Sectiunii I-Fisa de date.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executia unei lucrari asemanatoare (Lista de experienta similara) si care a avut o valoare de minim pentru Lot1-437200lei;Pentru Lot2-168570lei;Pentru Lot3-251960lei;Pentru Lot 4-240770lei;Pentru Lot5-152510lei, Pentru Lot6-155800lei;Pentru Lot7-5140lei;Pentru Lot8-154340lei;Pentru Lot9-160620lei.
Declaratie privind echipamentele tehnice, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, Informatii privind subcontractantii.Standarde de asigurarea calitatii (prezentarea unei dovezi privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor dinstandardul SR-EN-ISO 9001-2008).
-Pentru depozitarea produselor inerte (moloz, pamant), a deseurilor de vata mineralarezultat din demolare se va prezenta contract (precontract/intelegere) cu o firma autorizata de autoritatea de mediu pentru depozitarea acestora.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajat sau contract de colaborare cu o persoana autorizata ca ?Responsabil tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniile EA 40-403 in conditiileHG95/1999 aprobata prin Legea 440/2002 respectiv a Ordinului Ministrului Industriei si Resurselor nr. 291/2003 care are obligatia de a viza? Planul de control a calitatii" ce va fi folosit si la receptia lucrarii.
-Lucrarile de refacere trama stradala se vor executa de societati agreate de catre S.C. Confort Urban SRL- administratorul tramei stradale din Constanta, cu care executantul lucrarii de refacere trama stradala va incheia o conventie de calitate si garantie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda-durata rundei va fi de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3916/21.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleous nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 310 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Tel. 0241585300, Email: [email protected], Fax: 0241511200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 15:55