Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Inlocuire partiala conducte termoficare"(Dn 600mm intre Ne-Nf ; Dn 400mm de la F53 spre CII; Dn 500 mm de la C15 spre C12; Dn 400mm de la C2c spre Raiffeisen Bank; Dn 500 mm intre C8 –C8a)


Anunt de participare (utilitati) numarul 100417/18.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala:  Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060021, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213166574, Adresa internet (URL):  www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala:  Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900075, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0241585300, In atentia:  Dragomir Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0241511200
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala:  Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900075, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0241585300, In atentia:  Dragomir Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0241511200
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala:  Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900075, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Tel. 0241585300, In atentia:  Birou Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0241511200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Inlocuire partiala conducte termoficare"(Dn 600mm intre Ne-Nf ; Dn 400mm de la F53 spre CII; Dn 500 mm de la C15 spre C12; Dn 400mm de la C2c spre Raiffeisen Bank; Dn 500 mm intre C8 –C8a)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe reteaua de termoficare a Municipiului Constanta.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire partiala conducte termoficare-lucrari de demontare si de inlocuire conducte la reteaua de termoficare oras Constanta confor caietelor de sarciniatasate prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea este impartita in 5 loturi , conform caietelor de sarcini atasate prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 810, 836RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.06.2010 pana la 05.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: Lot1=400lei, Lot2=450lei, Lot3=1700lei, Lot4=1000lei, Lot5=4200lei(valori fara TVA), Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie : Lot1 -73500lei, Lot2 -80700, Lot3 - 318600lei, Lot4 - 199400lei, Lot5 - 780000lei fara TVA, conform Sectiunii I Fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unei lucrari asemanatoare (Lista de experienta similara) si care a avut o valoare de minim:
pentru Lot1 -24300lei; pentru Lot2 - 26850lei; pentru Lot3 - 105900lei; pentru Lot4- 66300lei;pentru Lot5 - 259200lei fara TVA; Declaratie privind echipamentele tehnice , Informatii privind personalul tehnic de specialitatesi de asigurarea calitatii, Informatii privind subcontractantii;
Standarde de asigurarea calitatii(prezentarea unei dovezi privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor dinstandardul SR-EN-ISO 9001 / 2008);
Pentru depozitarea produselor inerte (moloz, pamant), a deseurilor de vata mineralarezultat din demolare se va prezenta contract (precontract/intelegere) cu o firma autorizata de autoritatea de mediu pentru depozitarea acestora.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajat sau contract de colaborare cu o persoana autorizata ca "Responsabil tehnic cu Executia" pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniile EA 40-403 in conditiileHG95/1999 aprobata prin Legea 440/2002 respectiv a Ordinului Ministrului Industriei si Resurselor nr. 291/2003 care are obligatia de a viza "Planul de control a calitatii" ce va fi folosit si la receptia lucrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda -durata rundei va fi de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2955/12.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2010 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleous nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021310642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala:  Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900075, Romania, Tel. 0241585300, Email:  [email protected], Fax:  0241511200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer