Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire piese de cale in reteaua de linii tramvai a municipiului Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 56748/26.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, In atentia: Ana Maria Suciu, Email: [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire piese de cale in reteaua de linii tramvai a municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: intersectia Str. Dristor cu B-dul Camil Ressu, bucla Nicolae Grigorescu, depoul Titan, bucla Zetarilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire piese cale in reteaua de linii tramvai a municipiului Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.1)
31700000-3-Accesorii electronice, electromecanice si electrotehnice (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire piese cale in reteaua de tramvai a municipiului Bucuresti (intersectia Str. Dristor cu B-dul Camil Ressu, bucla Nicolae Grigorescu, depoul Titan, bucla Zetarilor) - conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 067, 803.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie pentru participare: 210.000 lei- garantie de buna executie la incheierea contractului: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare: de la bugetul localTermen plata: 30 zile de la inreg.la achizitor a facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- acord preliminar de asociere- contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale-Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Persoane juridice /fizice straine: -Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica;
-Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind cifra de afaceri: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 30.000.000 lei.
- Situatiile financiare anuale la 31.12.2007 vizate si inregistrate de catre organele competente (bilantul contabil si contul de profit si pierdere).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani: care sa contina informatii despre cel mult 3 contracte de reabilitare a caii de rulare, montaj piese cale (pentru tramvai, metrou, cale ferata), cu o valoare cumulata de minimum 10.000.000 lei.- Prezentarea a cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari sau clienti (recomandarile se vor referi la lucrari de reabilitare cale de rulare, montaj piese cale de rulare (pentru tramvai, metrou sau cale ferata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul;LE se va desfasura in 3 runde;Au dreptul sa participe la LE doar op. ec. inreg.in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
686
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma transmiterii pe fax, nr. +40213147136 sau +40213074555 a unei solicitari.Reprezentantul ofertantului trebuie sa prezinte imputernicire scrisa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.11.2008
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 11:30
Locul: RATB, 010861 Bucuresti, bd. Dinicu Golescu, nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta ajust.pret contract.Se poate acorda avans de 15% din val.lucr.(C+M) pt. primul an de exec.Termen executie: nu va depasi 9 luni de la emiterea ord. de incepere a lucrarilor. Ofertantii vor prezenta un angajament ferm privind executarea lucrarilor in termenul de maxim 9 luni de la emiterea ord.de incepere a lucr.Locatiile in care se va lucra simultan nu vor fi mai mult de 2. Acestea vor fi stabilite de RATB in fct. de programul de circ. al veh. RATB.Graficul de exec. al lucr. va fi negociat de RATB si Executant inainte de semnarea contractului.Perioada garantie lucrari: 36 luni si decurge de la data receptiei la terminarea lucrarilor pana la receptia finala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+ 4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: + 4 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a IX a, Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala: bd. Unirii nr.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.+4021 3044542, Fax: +4021 3044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform fisei de date din documentatia de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB - Serviciul Contencios
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.+4021 3074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer