Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire protectii in statiile de transformare ENEL Distributie Dobrogea din Jud. Calarasi Etapa a-II-a Echipare electromecanica statiile de transformare Calarasi, Dragalina, Lehliu, Oltenita Nord, Oltenita Sud


Anunt de participare (utilitati) numarul 51986/12.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA PETROVICI, Tel.0241.80.53.06, In atentia: SERV. ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire protectii in statiile de transformare ENEL Distributie Dobrogea din Jud. Calarasi Etapa a-II-a Echipare electromecanica statiile de transformare Calarasi, Dragalina, Lehliu, Oltenita Nord, Oltenita Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Jud. Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea instalatiilor existente, in conformitate cu Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232310-0 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
45315400-2-Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: 3, 319, 109.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 50.000 RON (25.000 RON pt IMM);Declaratie incadrare IMM daca este cazul;Garantia buna executie 10% (5% pt IMM) din valoarea fara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord Asociere (daca este cazul) - Formular F21
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F2-1;Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art.181-OUG 34/2006;Certificate privind plata impozitelor catre stat si locale la 30.04.2008;Certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului de pe langa Tribunal pt pers. juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare pt persoane juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3ani)-F3;Inf. privind situatia financiara (la 31.12.2006)-F4;In cazul in care F4 nu este vizat de DGFCFS se va prezenta si bilantul contabil vizat la 31.12.2006;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE pt executie si proiectare in statii de transformare 110 kV/MT.Aut.comercializ.emise de ELECTRICA/ENEL Italia/echivalent pt fiecare materia/echiapament electric folosit in cadrul lucrarii;Lista lucrari similare a caror val insumata va fi cel putin egala cu val posibila a contractului-F5;Certificari de buna executie;Inf privind personalul tehnic-F6;Inf. privind dotarile-F7;Inf subcontractanti-F8;Certif de calitate sau echivalent, dosar privind sistemul propriu de conducere si de asig a calit lucrarii;liste cu proceduri de mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar sau cu OP in contul RO62CITI0000000700086003 deschis la CITI Bank Romania S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - Constanta, Str. N. Iorga Nr. 89 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Traian Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606.597, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga Nr. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.999, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2008 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer