Licitatie Publica - Inlocuire suprafete de schimb de caldura Economizor nr.1, Economizor nr.2 i reparare zidarie tiraj II ( zona ECO1) la blocul nr. 7 SE Isalnita
Anunt de participare (utilitati) numarul 47893/27.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Diana Cucu, Tel.0351403343, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire suprafete de schimb de caldura Economizor nr.1, Economizor nr.2 i reparare zidarie tiraj II ( zona ECO1) la blocul nr. 7 SE Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala S.C.CEN Craiova S.A.: S.E..Isalnita str. Mihai Viteazu nr. 101 loc. Isalnita jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire suprafee de schimb de caldura Economizoe nr.1, Economizor nr.2 i reparare zidarie tiraj II ( zona ECO1) la blocul nr. 7 SE Ialnia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.1)
45262500-6-Lucrari de zidarie si de zidire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatiuni generale:
- executie proiect de reparaii;
- montare instalaie de iluminat in interiorul cazanului;
- montarea unui mecanism de ridicat pentru manipularea serpentinelor vechi i noi;
- demolarea zidariei refractare i a izolaiei termice in zona colectoarelor;
- demontare profile sicromal susinere zidarie;
- taierea mantalei cazanului in partea laterala i in partea de jos a tirajului II;
- demontare protecii serpentine;
- demontare serpentine;
- montarea, centrarea i sudarea serpentinelor;
- montare protecii serpentine;
- control general economizor, etc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 11, 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
85 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :120.000 RONGarantiei de buna executie 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de reparatie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia prestatorului materiale in valoare de 9.000.000 lei care sunt cuprinse in valoarea estimata a achizitiei prezentata in anuntul de participare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Nota: Autoritateacontractanta are dreptul de a exclude operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala si Statutul societatii, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Informatii privind subcontractantii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente. Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.prod. livr.in ult.3 ani, insot.de certif.de buna exec., inf.ref. la stud., preg.prof. si calif.pers.de cond.si ale pers.resp., decl. priv.efectiv.med. an. ale pers.ang.si al cadr.de cond.in ult. 3 ani, decl.ref. la utilaj., inst. echip. teh.de care poate disp.op. ec. pt. indepl.coresp.a contr., Autoriz. proiectantului si executantului dem. ca efectua lucrari conform PT ISCIR C1:2003doc. emise de org.acredit., care conf.certif.sist.calit.de catre un org.de certif.acredit.in tara sau in strain., stand. de calit.aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001sau echivalent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 13:30
Locul: Sala de Conferinte a SC CEN Craiova SA, etajul 3, str. Unirii nr. 147, localitatea Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL MRUC SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403312, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 16:29